Foros ›
XIV Carreira Lugo Monumental (11/12/16)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
beuckelssen

Foreiro Senior
Foreiro Senior
9/08/12
88 Carreiras
959 Mensaxes
Valdoviño
Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2016, 20:08
Asunto: Re: XIV Carrera LUGO MONUMENTAL 11/12/16

La verdad es que van un poco de sobrados. Se nota que no necesitan atraer participantes y desprecian al de fuera poniéndoselo difícil. Yo, al igual que seguro que muchos de vosotros, he participado en carreras más multitudinarias en las que se repartían dorsales el día de la carrera.

Por mi parte tengo muchas ganas de correr esta carrera y tengo la suerte de vivir cerca de una de las tiendas a las que realizan el envío de dorsal, así que ahí estaré domingo.

Una cosa que no me queda clara es donde están las duchas. Mirando por google maps localizo una pista de atletismo cerca del Parque de Rosalía de Castro... ¿es ese lugar?
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
426 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 08 Dec 2016, 22:43

beuckelssen escribió:
La verdad es que van un poco de sobrados. Se nota que no necesitan atraer participantes y desprecian al de fuera poniéndoselo difícil. Yo, al igual que seguro que muchos de vosotros, he participado en carreras más multitudinarias en las que se repartían dorsales el día de la carrera.

Por mi parte tengo muchas ganas de correr esta carrera y tengo la suerte de vivir cerca de una de las tiendas a las que realizan el envío de dorsal, así que ahí estaré domingo.

Una cosa que no me queda clara es donde están las duchas. Mirando por google maps localizo una pista de atletismo cerca del Parque de Rosalía de Castro... ¿es ese lugar?
Yo pagué 1€ más para poder recogerlo en Marineda City, pero realmente no estoy para nada de acuerdo con la estrategia de los dorsales tanto de Lugo como la de Ourense.
Será mi primera participación, y espero disfrutarla todo lo que pueda, pero también es posible que sea la última por este mismo motivo.

Saludos y suerte a todos los participantes.
maseda

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
3/03/11
0 Carreiras
1339 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2016, 6:08

Edito para no dar lugar a equivocación. Pensé que era en el sitio de siempre.

Última edición por maseda o Ven, 09 Dec 2016, 11:39; editado 2 veces
CCNOS

Organización
Organización
13/03/06
0 Carreiras
140 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2016, 8:15

Segundo a comunicación que vos chegou co dorsal:
Duchas Pistas de Atletismo Gregorio Perez Rivera (a carón da Piscina Mpal de As Pedreiras, na zona universitaria, rua Filarmonica Lucense)
miko10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/01/16
1 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 09 Dec 2016, 16:09

No se si es en el mismo sitio de otros años o no, pero si es en la pistas de la universidad, que veo que si, estan demasiado lejos de la meta, quiza mas de 1km, asi que el que se quiera duchar mas le vale no parar de correr al llegar a meta porque va a llegar congelado.
Ojala el año que viene hagan las cosas con mas tiempo y mejor, porque creo q este año tambien nos apuntamos bastantes menos, y es una pena viendo como participa mucha mas gente en otras ciudades.
Un saludo
lihto

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
12/06/11
654 Carreiras
4781 Mensaxes
K-pax
Respostar citando Envío Sáb, 10 Dec 2016, 19:46

vamos a lugo mañana,volvemos a los ruedos.....

" Corre la primera parte con tu cabeza,la segunda con tu personalidad,y la tercera con tu corazon."

Mike fanelli,entrenador
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
493 Carreiras
3776 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2016, 8:39

Moita sorte a tod@s os que ides a esta carreira. Carreira bonita onde as haxa, eu xa levo moitos anos sen ir, por mor da distancia e que agora temos moitísimas máis carreiras.
Pero o que vexo nesta carreira e que se estancou pese ao "boom" que vivimos nos derradeiros anos de participación nas carreiras.
Este ano só hai 1176 inscritos (supoño que andará polos 1000 entrados en meta). Un cantidade moi pequena para ser unha capital de provincia, e que hoxe hai poucas carreiras no calendario que lle fagan competencia.
Menos mal que lle cambiaron a data a Media Maratón Volta a Ría que ia a ser hoxe, senon habería algúns menos.
Facendo un repaso vemos que no 2015 foron 1240 chegados. 2014 foron 1290. 2013 foron 1252. 2012 creo que non se celebrou. 2011 foron 1295. e 2010 foron 1265.
Vemos que mantívose todos eses anos nunha cifra moi parexa de chegados a meta sempre por riba dos 1200, pero este ano vai baixar.
Supoño que non entregar dorsais o día da proba pode restarlle algúns corredores, pero non creo que ese sexa o motivo deste estancamento, xa que creo que nalgúns dos anos que cito dábanse o día da carreira.
E o precio é acorde, ou incluso máis baixo no 1º tramo, ao que se adoita cobrar nos 10Kms.
E que conste que a min as carreiras masificadas non me gustan en absoluto, este paréceme un nº bo para correr un 10 kms.
Saudos.
galaxian

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/15
121 Carreiras
426 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2016, 16:02

Lujazo de carrera, primera participación intentando tener una actuación medio decente. Un gustazo compartir buena parte del recorrido con Luis V. y con lihto y su equipo, antes durante y después. Gracias cracks Guiño
Perillas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/06/16
12 Carreiras
115 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2016, 19:52

Segundo ano que participo, segundo ano que se me atraganta a muralla. pero voltarei a ver si dou podido con ela.
Respeto ós dorsais (coma no caso de Ourense), completamente de acordo, a min por que me queda cerca, pero a hora perdida entre ir a Lugo e voltar o sábado pola tarde (e por que podía) non ma quita ninguén.
O que non me fixara fora no tema das duchas, pois si eran as do Gregorio Rivera, pasaronse moito, que queda a dar polo cu da meta.
Pero bueno, eles saberán.
Pestortos

Maratoniano
Maratoniano
2/12/13
23 Carreiras
136 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 11 Dec 2016, 21:36

Fun por primeira vez. Impresionante. Encantoume o recorrido e a derradeira volta pola muralla. Moi boa participación, o número de corredores foi correcto (nin moitos nin poucos). O único que non me gustou foi o cambio a última hora das duchas das pistas de atletismo o campus universitario. Menuda volta nos fixeron dar.

No tema dos dorsais non entro. Eu teño a sorte de ter coñecidos tanto en Lugo como en Ourense pero tamén podesen coller en outras cidades por un 1 euro...
mariooterodiaz

Maratoniano
Maratoniano
13/05/13
80 Carreiras
26 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 7:28

Primeira participación nesta carreira. Bonito recorrido. A organización ben. Volveremos.
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 8:57

Que gustazo de día, sol radiante y sin el frío que acostumbramos a tener siempre en esta carrera. Así se notó en el ambientazo que hubo, que maravilla la cantidad gente que había animando. Muchas gracias a todos.
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 9:27

Bueno eu prefería o frío habitual, porque a volta pola muralla baixo o sol sen unha miserable sombra fíxoseme bastante dura. E inda encima a primeira vez que gaño algo (premio por entrar no posto 570) e non me entero Muro
miko10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/01/16
1 Carreiras
58 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 10:03

eumealto escribió:
Bueno eu prefería o frío habitual, porque a volta pola muralla baixo o sol sen unha miserable sombra fíxoseme bastante dura. E inda encima a primeira vez que gaño algo (premio por entrar no posto 570) e non me entero Muro
Que premios habia??? Yo tampoco me entere, asi da gusto...
eumealto

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/02/14
12 Carreiras
483 Mensaxes
Muras
Respostar citando Envío Lun, 12 Dec 2016, 10:14

miko10 escribió:
eumealto escribió:
Que premios habia??? Yo tampoco me entere, asi da gusto...

Pois ademáis dos premios habituais ós primeiros clasificados, parece ser que había un premio especial para o que entrase no posto 570 que por caprichos do destino foi o posto no que entrei eu Sorriso Como nunca me quedo ás entregas de trofeos, non me enterei de nada ate que esta mañán vin o meu nome no xornal "El Progreso" Pensando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos