Davidgara escribió: |
Reclame en la invasion celeste y hoy se iban a poner a rectificar la clasificación, o sea que vais a tener problemas. San Mikel creo que sabes de lo que hablo. |
Davidgara escribió: |
Reclame en la invasion celeste y hoy se iban a poner a rectificar la clasificación, o sea que vais a tener problemas. San Mikel creo que sabes de lo que hablo. |
DoctorSlump escribió: | ||
Si ésa es tu forma de pedir por favor que se rectifique una clasificación para que puedas sumar tus puntitos, tienes suerte de que no dependa de mí. Estás perdiendo el norte, no te digo ya las maneras. |
sanmikel escribió: | ||
Estimado Davidgara, como agora xa estás en contacto co cronometrador e organizador, vas ter que pedirlle que cumpran as reglas do circuíto se queres poder sumar puntos nesta proba ti. Clasificación única e conxunta, e enviar por mail a clasificación. Porque un servidor pasou unha vez o traballo de xuntalas e ordealas, incluso estaba disposto a facelo dúas veces. Pero debido o pouco tacto, e forma, me nego. Saúdos e sorte para poder sumar os puntos da Invasión Celeste. |
sanmikel escribió: |
Por omision me toca. Te estas facendo un lío. Ainda esta escrito o que se che contestou sen editar. Foi claro, conciso, con educacion, sen segundas, sen mentar a ninguén. Se iso che parece unha "forma de contestar", deberias voltar a releer a forma que tivestes ti de escribir a mensaxe anterior. Se quixera tratarte mal cho diria David, eu nunca perdín as formas nen os modales, te equivocas. Lee os mensaxes... ahi están. |