Jose72 escribió: |
Eu por eso preguntaba. No cartel da carreira, nos patrocinadores pon Abanca, Cocacola e A Opinión, non figura o concello, que é colaborador imaxino que polo apoio loxístico A min que o clube ese non teña outra actividade e saque cartos coa San Silvestre, a verdade é que me da igual. Organizan, traballan, e sacan cartos, que lles aproveite. A pouca xente coñezo que non lle gusten os cartos e que traballe de balde. Sigo sin entender as críticas de que algunhas carreiras son un negocio, con non ir xa está, como calquera outra cousa que mercamos, si non estamos de acordo co precio non a mercamos |
lihto escribió: |
gugon,ya te han contestado muchos,y creo que te equivocas en todos tus argumentos,haz lo que veas y ojalá te salga bien slowmotion,aunque este no es el hilo,esa crítica a las carreras de coruña,creo que si que debe hacer que no vienes,sí,el circuito es bueno,y de precio tirado,y las pruebas grandes,lo mismo para los tiempos que estamos,ya sobre la definición cojonudas,sería cuestión de gustos,y de lo que para ti es cojonudo claro |
lihto escribió: |
gugon,ya te han contestado muchos,y creo que te equivocas en todos tus argumentos,haz lo que veas y ojalá te salga bien slowmotion,aunque este no es el hilo,esa crítica a las carreras de coruña,creo que si que debe hacer que no vienes,sí,el circuito es bueno,y de precio tirado,y las pruebas grandes,lo mismo para los tiempos que estamos,ya sobre la definición cojonudas,sería cuestión de gustos,y de lo que para ti es cojonudo claro |