94duke escribió: |
Una pregunta a lo que tenéis experiencia en este tipo de pruebas; ¿creéis que es posible prepararla en las 9 semanas que restan para la prueba? ¿en caso afirmativo, alguna recomendación para un plan de entrenamiento? Y ahora lo datos para poder contestar a la pregunta: - tengo una forma física aceptable, experiencia únicamente en una par de maratones, y bastantes medias. Siempre asfalto. - el objetivo seria muy conservador, intentar acabarla lo mas dignamente posible. La verdad es me esta atrayendo mucho el reto, y hago mis cálculos (erróneos seguro!!) y a 5 km/h que es prácticamente andando, en 20 h se termina. Saludos. |
94duke escribió: |
Koala36, os teus comentarios sirvenme para animarme mais ainda ![]() ![]() una pregunta mais, supoño que un paseo non foi, pero ¿sufristes moito? ¿Cómo foron os días seguintes, moi queimados os musculos? Agradezco calquer comentario. |
maquitu escribió: |
Boas a todos. Estou pensando en presentarme á proba xunto cun amigo. Non temos experiencia en probas oficiais inda que fixemos andainas de 25kmts mais ou menos alternando andar con trotar. Por unha parte a min ilusióname por outra danos medo. O ritmo de 5 kmt/h é o que soemos facer nestas andainas de 8 h aprox. Qué nos recomendariades? Eu teño medo ás ampollas. Por outra banda qué se soe facer? Trotar?andar rápido? Combinacion de ambas supoño non? Gracias |
koala36 escribió: | ||
Si che sirve de algo a miña experiencia do ano pasado, tes un pouco mais arriba o relato. Eu creo que no voso caso vos deberiades de olvidar totalmente do de correr ou trotar e centrarvos solamente en andar. Creo que asi poderiades ter bastantes garantias de chegar. Si trotades ou corredes creo que esas posibilidades se reducen nun tanto por cen moi grande. Saludos e no pensedes, anotadevos ![]() |
maquitu escribió: | ||||
Moitas gracias polos ánimos. Case teño convencido ó compañeiro. A ver cómo estamos en dous meses. |
AveFenix escribió: | ||||||
Empecei no 2016 nas andainas. Veño do asfalto (ultimamente só maratón a ritmo cochinero) e o das andainas enganchoume. Só pensar en facer 100km dunha tacada parecíame (e sígueme parecendo) tanta animalada que xa era aliciente suficiente para intentalo. A cara dos amigos e dos familiares cando lle dis que vas a facer 100km dunha tacada non ten precio. Fixen a primeira andaina en maio do 2016, logo de facer o maratón da Coruña (xa traía o fondo feito, anque a pisada obviamente cambia totalmente). Aquí tedes o relato www.jesusamieiro.com/i...0-km-2016/ Logo fixen a única andaina de 100km que levo, os 100 dos International Trekkers, semellante a esta de 102 km, que me parece que ten algo máis desnivel que esta, pero faise nunha época con moito mellor clima que o que nos podemos atopar sobre todo pola noite a principios de marzo. Aquí tedes o relato (aviso, ladrillazo) www.jesusamieiro.com/u...kers-2016/ Neste blog tes unhas indicacións interesantes para os que somos principiantes www.solopisadas.com.es...en-24.html Un único consello. Se vos comen as ganas de facer a proba e credes que fisicamente podedes, nin o dubidedes: apuntádevos e disfrutade da experiencia. Espero que vos sirva de axuda. |