Foros ›
I 10 KM. VILA DE XINZO DE LIMIA. 13/01/2008
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2007, 1:05
Asunto: I 10 KM. VILA DE XINZO DE LIMIA. 13/01/2008

Hola:
Xa está todo listo para a que vai ser a 1ª edición dos 10 Km. Vila de Xinzo de Limia.

Esta é a carreira que moitos de vos correstes en anos pasados, con algunha que outra modificación.
1º. Modificamos o circuito; penso que mais atractivo para os corredores por que pasa polo Barrio de Abaixo, Praza Maior, etc. Elimínase o tramo de terra, e pasa a ser 100% asfalto.
2º. Homologación do circuito; por eso tivemos que eliminar a terra. Teredes que dar duas voltas a un circuito de 5 km totalmente chan. Esperamos que acadedes unhas boas marcas na Limia.
3º. Control de temos por chip; outra novidade mais, que nos permitirá ter as clasificacións no momento. So na carreira absoluta teredes que alquilalo por 2,00 â?¬ ó tempo que facedes a incrición en www.championchipnorte.com.

Ademais seguiremos coas camisetas técnicas, os pinchos, o chocolate, a bica e os sorteos.
Esperamos que veñades, e ademais coincide co primeiro domingo de entroido. DOMINGO FARELEIRO. Ã? que lle guste enfarelarse que se queda á tarde, que seguro que hai festa.

Teredes mais información na web www.limiactiva.com
Un saúdo a todos
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mar, 18 Dec 2007, 1:15
Asunto:

Pues si todo va bien, este año "repito" en xinzo. El año pasado fue una carrera que me dejó muy buen sabor de boca, como única pega que no se dieran los tiempos, pero este año con chip, sólo se puede correr y disfrutar Bailar

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5735 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 19 Dec 2007, 11:05
Asunto:

yo también fui a esta carrera y quedé encantado, la recomiendo sin duda. Para mí la única pega es que queda un poco lejos...aunque espero repetir.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 20 Dec 2007, 23:45
Asunto:

Extraordinarias noticias desde A Limia:

a) O mellor circuito posible de Galiza para facer marca e correr lixeiro. Entre tanto repeito, carreira de montaña, etc., non está nada mal que teñamos unha prova chaira.
Ojo morado Que sexa homologado daranos unha referencia ben precisa de cómo chegamos ao día da prova.
c) A organización e o mimo ao corredor, ao igual que nas edicións anteriores, parece que volta a ser o eixo da prova.

Alí estaremos, con Presy e o resto de foreiros.

Apertas;
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2007, 18:20
Asunto:

Como xa vos comentaba, o próximo domingo día 13 de Xaneiro, ademais da 1ª edición dos 10 KM VILA DE XINZO DE LIMIA, celébrase o primeiro domingo do ciclo do entroido.
Este é o domingo fareleiro, que comezará a partir das 17:00 horas na praza maior.
Para os que non sabedes de que se trata deixovos unha video de youtube para que vos fagades unha idea e a quen lle guste, que veña preparado.
es.youtube.com/v/RWXLDZ50qEk
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2007, 19:22
Asunto:

Saudos a todos, moi boas noticias dende a Limia, hai q animarse e acudir a esta carreira para empezar ben o ano, o Pato Blanco acudirá a proba para compartir ese día de festa cos nosos amigos da Limia e con todolos q se acerquen a esta proba. Enhoraboa PRESY pola tua labor e felices festas.
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2007, 12:34
Asunto:

Pois si nada o impide ali estarei un ano mais.E depaso teremos que disfrutar do domingo fareleiro jejeje

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
pilon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2007, 13:03
Asunto:

Hola a todos,

Para hacer la preinscripción en la web de CahmpionChip es necesario abonar el alquiler del chip (los que no tenemos) a través de la plataforma de la Caixa, vamos, con la Visa. ¿Alguién sabe si es posible abonar el importe del alquiler en una oficina de La Caixa o el día de la carrera?

Un saludo y gracias
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2007, 11:48
Asunto:

Cita:
Hola a todos,

Para hacer la preinscripción en la web de CahmpionChip es necesario abonar el alquiler del chip (los que no tenemos) a través de la plataforma de la Caixa, vamos, con la Visa. ¿Alguién sabe si es posible abonar el importe del alquiler en una oficina de La Caixa o el día de la carrera?

Un saludo y gracias

Hola Pilon: Ponte en contacto conmigo en el e-mail limiactiva @ gmail.com y dame todos tus datos necesarios para hacer la inscrición.
Luego te daré las instrucciónes necesarias para formalizarla.
Un saludol
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2007, 16:39
Asunto:

pois xa está, xa me inscribín pra esta, veremos que tal se me dan as terras ourensanas, se me vai coma no san martiño, doume cun canto nos dentes!!!!
pilon

Novo foreiro
Novo foreiro
19/10/07
0 Carreiras
38 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2007, 0:14
Asunto:

Presy, te acabo de enviar a la dirección de correo indicada mis datos para la inscripción. Me llamo Sergio.

Gracias por tu ayuda. Un saludo
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2007, 17:24
Asunto:

Pues espero estar en Xinzo el próximo día 13. La verdad es que me han hablado muy bien de esta carrera (incluido el propio homologador Satisfecho ). Espero empezar a afinar un poco, que desde el verano sólo corrí 4 carreras y ya me va apeteciendo empezar a competir un poco más. La verdad es que debo felicitar a la organización al haber homologado esta prueba. Así sabremos exactamente como estamos de fuerzas en 10 km. Animo con la organización y suerte a todos.
Abro lista:

Bubela
Celanova
Corredoiras
Derek
Herniado
Pilon
Runas
Yomismo


PRESY no te incluyo porque supongo que estarás en la organización. una pregunta: ¿cuanto se tarda en llegar desde Santiago de C. (+o-)?.
Saludos

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2007, 20:14
Asunto:

Bueno rapaces veña facendo propostas de tempos que xinzo en chan e o tempo axudará para facer bos tempos.
Eu como ainda non estou fino despois da miña lesion de rodilla e dos kilos demais do nadal dariame cun canto nos dentes se acabo en 47 minutos...
FAGAN XOGO SEÃ?ORES..

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
PRESY

Organización
Organización
11/11/05
0 Carreiras
268 Mensaxes
XINZO DE LIMIA
Respostar citando Envío Mér, 02 Xan 2008, 12:32
Asunto:

Pois creo que desde Santiago a Xinzo co novo tramo de autovía debe de andar por 1 hora e 40-50 mim, indo tranquilo sin pisarlle moito.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mér, 02 Xan 2008, 16:25
Asunto:

A ver seguindo ca proposta de corredoiras, eu creo que despois de facer 40 min no san martiño, se todo vai ben debería baixar dese límite "psicolóxico" je,je, só pido ter tempo pra adestrar, non coma o mes de decembro que foi un desastre e que non me doia nada!!!!!
Pois iso, a polos 38 min...

Un saudo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos