Lun, 06 Mar 2017, 9:33
Asunto: Re: V Carreira da Filloa de Lestedo - Subida ó Pico Sacro
Bos días, ao fío das persoas que se perderon nesta proba. Eu era a persoa que estaba animando, de feito animei ao rapaz que fixo a protesta neste foro e a Bujan, e é certo que lles dixen "a esquerda, rodear a capela e xa é todo correr". Estiven animando aos quince primeiros corredores no cumio e ningún se perdeu dándolle esa indicación, quero pensar, e seguro que foi así, que como o último ano baixabase por alí, xirastedes a DEREITA e baixachedes polas escaleiras, temos todos a manía no monte, que cando deixamos de ver unha marca seguimos para adiante cando o sensato e racional e volver sobre os nosos pasos a última marca. Dito o que antecede, teño moi claro que tal como íades de ritmo, a ventaxa que levavades e sobre todo, porque ata teño a sensación que baixando esas escaleiras atrasavades mais que gañadaves non vos deberon descalificar, pero esa é a miña opinión, fai tres anos xa se descalificara a xente por algo parecido, e tampouco fora a intención desta xente adiantar ou quitar unha ventaxa facendo isto.