Lun, 24 Abr 2017, 21:54
Asunto: Re: Carreira Batalla de Cacheiras 2017 22-04-2017
A carreira dos adultos rematou sendo épica pola calor, como a propia historia da Batalla, jajaja.
Para min era correr como na casa, en terreo coñecido, rematando alá no alto, onde tantas veces teño ido de rapaz a facer o parvo coa bici de montaña, esvarar pola pena aquela...
Con todo, tamén equivoquei o camiño. Esa valla aberta naquel cruce... e eu despistado polo quad, non fun quen de avisar un chisco antes aos colegas do grupo para que non se tirasen coma tolos polo camiño que non era. Tocounos volver remontar, e case que foi nova carreira para os perseguidores de Lolo (o de perseguidores é un dicir, jajajaj). Pero bueno, é igual... A de veces que me teño perdido en BTTs, jajaja
Chegada das que fan afición! Si, escoitei os cañonazos na úlitma costa...e si, fun quen de ver á xente alá arriba, e mesmo escoitar a colegas animándome. Ía xusto, pero non morto e exprimín ata o último metro, case que centímetro, jejeje
Felicitar á organización pola posta en escena. Apenas detalliños a mellorar, pero creo que foi todo un éxito.
Felicitar aos premiados, en espacial aos colegas do meu equipo, vellos e novos amig@s, e en xeral a tod@s os que conseguistes facer cima
Ata o ano que vén