koala36 escribió: |
Noraboa a organizacion da proba. Desde o meu punto de vista todo moi ben. O recorrido moi duro pero bonito (encantoume a baixada do km 4). Cando estaba en carreira iba pensando que habia que poñer por aqui que para este tipo de probas un terceiro avituallamento (solo liquido) era necesario, pero encontrarme con el por sorpresa 4 km antes da meta foi todo un detallazo ( e pola miña parte foi unha bendición,jeje). O dito noraboa. En breve subirei un album de fotos a miña paxina de facebook "Koala36 Retratografia". Saludos. |
loisdelain escribió: |
Descartarara esta proba, xa que a fixen o pasad ano. Entendo que o recorrido e totalmente novo? E un recorrido mais tecnico e algo mais duro coma as de este ano? A chegada seria donde foron as duchas o ano pasado? |
RadicalMarc1 escribió: |
Quedé muy contento con el recorrido del trail de A Pobra, pero en A Baña era casi todo pista. Desde el tercer avituallamiento hasta meta (creo que los ultimos 6-7 kms) ya era un recorrido mas variado y divertido; bajadas rapidas, otras mas tecnicas, subidas duras, ríos... Lástima que algun gracioso sabotease el marcaje en el km5 de la larga. A los organizadores no se les puede culpar de eso, todo lo que dependía de ellos salió perfecto; avituallamientos, gente en los cruces, marcaje... |