Foros ›
Autor
Mensaxe
donova

Maratoniano
Maratoniano
24/02/15
4 Carreiras
320 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 15:14
Asunto: Re: Diario de Sonsuso

boas , noraboa suso , pois si, que pintaza ten ratisbona , un saludo.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 15:39

Enhorabuena Suso Aplauso Aplauso

Como dice Litho, esa marca la vas a reventar Mr. Green

Un saludo
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4362 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 19:17

Enhorabuena por ese maratón. Creo que hiciste bien en salir más despacio e ir aumentando mientras pudiste, eso es lo que también hago yo cuando no llevo muchos km o tiradas largas. El siguiente maratón que puedas entrenar bien, seguro que haces marca personal.
zatoupin

Novo foreiro
Novo foreiro
4/09/16
300 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 29 Mai 2017, 21:58

Noraboa Sonsuso, o importante é desfrutar, para rachar coas marcas tes mais que tempo, que aínda eres un rapaz Sorriso Sorriso .
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 31 Mai 2017, 12:31

3 días despois, o corpo segue moi canso. O domingo estaba moi ben tras a carreira, pero dende o luns o corpo está roto. Certo é que durmín entre 7 e 7h30 estas tres noites, non puiden durmir máis, e que estes días non foron demasiado tranquilos. O luns foi un día largo na universidade (os luns aquí en alemaña teño 8h seguidas de seminarios e 2h30 de clase de alemán), e onte fun ao Allianz Arena en Munich a ver a promoción de ascenso-descenso entre a Bundesliga 2 e a Bundesliga 3 entre o TSV 1860 Munchen e o SSV Jahn Regensburg. Ascendeu o Regensburg (gañou 0-2), así que o histórico 1860 xogará na terceira alemana. Eu estaba cuns amigos na zona visitante, e a festa non era pouca. Sobre todo no tren de volta e na estación ao chegar, á unha da madrugada. Así que o corpo está mallado, merece un descanso.

O parte de lesións limítase a dor de pernas xeralizado e as famosas uñas. Espero non volver recaer dos problemas que tiñan, a ver como evolucionan. En calquer caso, a boa noticia é que muscularmente estou ben xa.

Se non fose polas uñas, hoxe ou pasado sairía a facer uns quilómetros. Pero non quero arriscarme e xa entrei en "modo sandalias" como digo eu, é dicir, tratalas con moito cariño.

Moitas grazas a todos polos ánimos e as felicitacións! Sorriso

Sobre o que comentades litho ou victoralvarez de baixar marca, eu creo que un pouco de marxe teño. Pero xa chegará como di zatoupin. Tendo 1h23' en media, debería de acercarme ás 3h seguindo un plan de entrenamento, pero non quero que iso se convirta nunha preocupación polo de agora. Inda así, despois de 5 maratóns sen seguir un plan ao completo, creo que xa vai sendo hora. Tanto por probarme un pouco como por saúde para o corpo. Dixera o mesmo ao rematar a de Moscú e ao final aquí tampouco o cumplín, pero hai que sacar a lectura positiva dos primeiros meses do plan e tomarse en serio a próxima preparación.

Esa era a idea corredor101. Intentar comerme os primeiros 10km e facer a carreira sobre 32km, ao saber que non estaba preparado para manter o ritmo nos 42.
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 02 Xuñ 2017, 21:32

5 días despois, sigo sen nada de carreira. Esencialmente para coidar a uña do dedo gordo do pé dereito. Caerase e a priori non debería haber problema, pero é a segunda vez que pasa nun ano (xa caera tra-la maratón de Moscú) e xa arrastraba problemas nela dende o 2015. As boas novas é que a do outro dedo gordo está moi ben, que a priori é a que máis problemas me estaba dando.

Polo resto, ningunha molestia andando nin na rutina diaria. Supoño que correndo tampouco, pois algunha carrerita para coller o bus tiven que facer, e sen problemas.

O martes conto con comezar a correr, non antes, pois non estarei en Regensburg. Pero aproveitarei estes días para pensar como encarar os próximos meses.

Viaxando por Deutschland:

Aproveitando que o o luns é festivo en Baviera, mañá collerei un tren ás 5am para ir á Selva Negra, na rexión de Baden-Wurtemberg. Serán 3 días intensos, pois está a máis de 400km de Regensburg. Durmiremos unha noite en Heidelberg e outra en Freiburg, pasando por pequenos pobos como Tübingen, Gegenbach, Triberg ou MeersBurg.

Gegenbach foi parte dos decorados da película La fábrica de Chocolate, ou Triberg é o "pobo dos reloxos de cuco". Son lugares moi pintorescos e curiosos. Se tedes tempo, botádelle unha ollada por google. Penso que é unha viaxe para facer en 5 días e cun coche alquilado para disfrutar con calma, pero as limitacións son as que son. Así que toca tren e mochila!

Servus!!!
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 03 Xuñ 2017, 10:55

Felicidades Suso!!!

Boa marca dadas as circunstancias!!!

Temos que preparar unha para cando volvas. Unha aperta meu!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 06 Xuñ 2017, 12:36

Moitas grazas Beauvais! Paréceme ben o de preparar algo para a volta, daquela xa non estarás en modo desconexión Guiño

Hoxe primeiro día que calzo as zapatillas despois da maratón. Foron pouco máis de 20 minutos para facer 4 km escasos, o que me levou dar unha volta pola urbanización onde vivo e ir á panadería a mercar o típico Bretzel bávaro ou austriaco (un panecillo con sal en forma de lazo). Ritmo moi cómodo pero ningunha molestia. Así que parece que completamente recuperado da maratón.

Por se a alguén lle interesa, saca algunha idea para unha viaxe ou simplemente ten curiosidade, cando faga unha escapada comentarei un pouco o recorrido e os lugares que visitei.

Viaxando por Deutschland:

Como dixera, ía estar dende o sábado ata onte luns pola selva negra, no estado de Baden-Wurtemberg. Foron 3 días moi intensos, con poucas horas de sono e moitas de tren (en Alemaña hai moitos bonos para moverte só ou en grupo por cada estado ou por toda Alemaña. Non valen para os denominados "trenes de alta velocidade", pero os rexionais conectan todo tipo de pobos e cidades e están moi ben. É moi interesante informarse ben se se quere facer unha viaxe por calquer parte de Alemaña).

Brevemente, o sábado fomos de Regensburg a Heidelberg con paradas en: Ulm, onde naceu Einstein e onde está a torre de igrexa máis alta do mundo; Plochingen, moi pequeniño e sinxelo; Tübingen, o pobo máis bonito da viaxe, é unha pasada; Stuttgart, e a central da Mercedes; e finalmente Heidelberg, unha cidade moi intelectual e universitaria.

O domingo pasamos todo o día na Selva Negra, comezando en Gengenbach. Logo Triberg, onde está o reloxo de cuco máis grande do mundo. Friburgo, que xa é unha cidade de 200mil habitantes. E por último chegamos a Constanza pasada a medianoite para durmir, aínda que durmimos en territorio suizo, en Kreuzlingen (ambas cidades forman un único núcleo urbano).

O luns estivemos no Lago Constanza, concretamente en Constanza e Meersburg. Xa a mediodía marchamos cara Regensburg, facendo unha parada en Ingolstadt.

Viaxe moi interesante! Pero como xa presupoñía, con 5 días (en lugar de 3) e un coche de alquiler (en lugar do tren) pódese disfrutar moitísimo máis da viaxe, con máis calma e accesibilidade.

Servus!!!

sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 08 Xuñ 2017, 19:59

Onte mércores nada, e hoxe algo máis ca o martes, pero a mesma idea. 30' minutos suaves pola beira do Danubio. Moi cómodos e suaves. Sen reloxo. Pouco por riba de 5'/km.

Hoxe tiven algo de tempo libre, e aproveitei para ler o novo rumbo do diario de Tintín. Así que animeime a comentar e mencionei o que levaba pensando estes días. A idea de participar na Maratona de Porto en Novembro. Co obxectivo de quitarme o mal sabor de boca que me deixou no 2014, cando me caín no km 13 e só puiden rematar mal e arrastro.

Decidirei nos próximos días.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 09 Xuñ 2017, 22:34

sonsuso escribió:
Onte mércores nada, e hoxe algo máis ca o martes, pero a mesma idea. 30' minutos suaves pola beira do Danubio. Moi cómodos e suaves. Sen reloxo. Pouco por riba de 5'/km.

Hoxe tiven algo de tempo libre, e aproveitei para ler o novo rumbo do diario de Tintín. Así que animeime a comentar e mencionei o que levaba pensando estes días. A idea de participar na Maratona de Porto en Novembro. Co obxectivo de quitarme o mal sabor de boca que me deixou no 2014, cando me caín no km 13 e só puiden rematar mal e arrastro.

Decidirei nos próximos días.

Se queres algo antes eu vou a Burgos en outubro Mr. Green Mr. Green Mr. Green

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 11 Xuñ 2017, 17:43

Burgos está na axenda para un fin de semana de agosto. Aranda del Duero concretamente, pero para outubro non sei eu jejeje Grazas pola oferta Beauvais, pero píllame moi cedo para preparala ben. Haberá que deixalo para outra vez Guiño

Curioso o destes días. Nin venres nin onte sábado saín correr. Pero a combinación de vivir a máis de 5km do centro da cidade, que non haxa autobuses e sair cunhas antigas zapatillas de correr, fixo que volvese correndo ambas noites. En vaqueiros e a un ritmo cómodo, pero así o paseo faise máis rápido, máis ameno e, sobre todo, gano horas de sono. 25-30 minutos ambas noites, e ccoincidindo cos primeiros kms da maratón (en sentido inverso).

Polo resto, días de moito traballo. Este fin de semana non hai capítulo de "viaxando por Deutschland".
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2017, 18:05

Boas!

Despois de case 6 meses sen escribir no diario, anímome a retomalo coa idea de volver a escribir de forma diaria de cara á Coruña42 do 15 de abril.

A última vez que escribira todavía estaba vivindo en Ratisbona, Alemaña. De feito, só pasaran uns días da maratón que corrín na propia cidade o 28 da maio. A miña 5ª maratón. Dende ese día e ata finais de agosto, apenas me puxen as zapatillas. Ata o 23 de xullo que volvín a Galicia estiven ata arriba de traballo na universidade de alí, mentres que á volta prioricei desconectar e volver a disfrutar dos pequenos vicios da terra jejeje

Así, chegaron os últimos días de agosto e volvín a calzarme as zapatillas. Pero cunha gran e bonita novidade, por primeira vez ía entrar nun equipo, o C.A.R. Marisqueiro. Poucos días despois debutei como nécora nas 24h de Vigo. Comezara a adestrar uns días antes para chegar con algúns kms nas pernas, pero a idea era disfrutar da experiencia e convivir coa xente. Ao final fixen dúas tiradas de 1h para un total de 27km. Foi unha bonita forma de rematar uns meses distintos e de abrir a volta ao día a día.

Dende comezos de setembro e coa miña volta a Santiago, intentei saír a correr dúas ou tres veces á semana máis un día de ximnasio (exercicios de esterilla e algo de maquinas para fortalecer o tren inferior e protexer as rodillas (opereime dúas veces de ligamentos na rodilla esquerda). Ese mes de setembro cumplín o plan, ademais de participar nos 10km das Xornadas Marisqueiras, na nocturna do CorreSan ou nos 15km do Atlántico.

Así chegou outubro, e con el dúas carreiras que me apetecía facer atope para ver como estaba, pero sen ningún obxectivo claro. Refírome á Coruña10 e á MM de Pontevedra. Ao final fixen 38'13" na primeira (MMP en 10km) e 1h24'47" na segunda (a miña MMP en media maratón é 1h23'23" na VigBay de 2014). O mes acabou cuns 20-25 quilómetros semanais, a maiores do día de ximnasio.

A todo isto, non dixen que o obxectivo era correr a Maratona de Porto o 5 de novembro. Como se pode ver, sen ningunha preparación específica e sen o volume de quilómetros axeitado, pero con bos resultados e moi boas sensacións. Para confirmar como me atopaba, decidín facer unha tirada longa de 24 kms 10 días antes da maratón, ademais da Pedestre de Santiago unha semana antes e algúns rodaxes moi suaves de 40 minutos. Unha vez máis non preparara a maratón como debería ter feito, pero estaba cos mesmos ánimos e ganas que as anteriores cinco veces.

Estes días contarei como foi a maratón de Porto, como está a rematar o ano, e como vexo a primeira parte do ano que vén, onde o principal obxectivo é a Coruña42.

Apertas!!! Sorriso
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3268 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 05 Dec 2017, 21:32

Benvido, Suso !!
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2017, 11:26

Grazas pola rebenvida Meigalicix!!!

Continúo coa actualización do diario, un breve recorrido polos últimos meses. Hoxe o seguinte capítulo:

*Crónica da Maratona de Porto*

Retomo na Maratóna de Porto, o 5 de novembro de 2017. Esta foi a miña 6ª maratón, e a primeira na que viaxo o propio día da maratón (dende Vigo). As miñas cinco anteriores foron:

27/04/2014: Coruña42 3:13:14
02/11/2014: Porto 3:31:25
19/04/2015: Coruña42 3:13:19
25/09/2016: Moscú 3:40:49
28/05/2017: Ratisbona 3:21:53

A idea era facer coma en Ratisbona, comezar moi suave e logo ir aumentando ritmo pouco a pouco para chegar aos 4'30"/km a metade de carreira (así fixen alí 3h21'). Porén, despois de estar cos compañeiros do CARMA na saída e falar cun deles, Lete, animeime a ir con el, que ía intentar acercarse ás 3h10'. Pensamos en ir ata a media maratón a 4'30"-4'35"/km e a partir de ahí decidir. Bueno, decidir el, eu tiña moi claro que de ningunha forma podía aumentar máis o ritmo.

Finalmente os tempos sairon así:
km 10: 46'04"
km 20: 1h31'34" (45'30")
km 30: 2h16'49" (45'15")
km 40: 3h02'39" (45'50")
FINAL: 3h13'02"

1ª MM: 1h36'30"
2ª MM: 1h36'32"

O primeiro km saiu moi lento polo tráfico, pero a partir de ahí collimos ritmo. No km 8 alcanzamos á lebre de 3h15', no km 11 nos puxemos por diante dela, e a partir do km 14 comezamos a escaparnos segundo a segundo. Con isto, chegamos á media maratón a ritmo exacto de 3h13'. Despois duns kms máis xuntos, el decidiu aumentar uns segundiños o ritmo, mentres que eu preferín manter e non arriscar nada (xa arriscara demasiado saindo a ese ritmo!). A partir do km 33 as pernas non deixaron de queixarse e doían moito. Ese km saiu máis lento. Pero nun intento de non deixarme vencer, o seguinte km (34) saiu en 4'27", volvendo logo ao chip de sufrimento. Dende este momento e ata os últimos metros, nos que el colleu aos seus fillos para entrar en meta, corrín coa compañía dun atleta portugués. Cheguei a meta en 3h13'02", mellor marca persoal máis que inesperada!!!

Cada maratón é especial, ten a súa historia. As miñas espectativas para esta eran poucas e o medo a pinchar como en Porto ou Moscú eran grandes. Certo é que na primeira tiven unha caída no km 13 na que me rompín varias uñas, e na segunda viña dunha viaxe de 12 días por Rusia. Desta vez a situación non era tan mala, pero a preparación era pouca de novo. Pero saiu unha moi boa carreira. A máis constante de todas. Sen pinchar en ningún momento (tan só os 2 últimos kms os fixen en 4'40"-4'45") e sendo máis constante que nunca (na Coruña42 de 2014 pinchei nos últimos 5kms un pouco e na de 2015 aumentei o ritmo dende o 38 xunto a Mateotn). Así que creo que foi unha carreira moi completa e intelixente. Bueno, intelixente a posteriori, porque a priori era un pouco osado o ritmo no que saín, pese a que saiu ben.

En definitiva, unha gran experiencia. Disfrutando a chegada como se fose a primeira, e con ganas de repetir por suposto! jejeje

Apertas e boa ponte para quen a teña!
Disfruta da chegada da choiva, que benvida sexa Bailar
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3268 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 07 Dec 2017, 11:47

Polo que vexo a túa mellor marca ata agora, e sen facer unha preparación moi intensiva... Eres un crack!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos