Foros ›
I 10 KM. VILA DE XINZO DE LIMIA. 13/01/2008
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Runas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/06
0 Carreiras
104 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2008, 19:34
Asunto:

Me lo he pasado como un enano en la carrera de hoy, estrategia a tope, tapado en las rectas que soplaba en contra y aprovechando para saltar de grupo a grupo en las que soplaba a favor. La marca, buena teniendo en cuenta que no forcé a tope ya que estoy metido en la preparación del maratón de Madrid. Al final un 38:09 más que bonito Razz .

Por cierto...el primer kilómetro debía ser unos metros más corto ¿no? porque básicamente marcaba siempre en torno a los 3:50 por km excepto en el 1 y el 6 que hacía 3:45 (bueno y el último, pero por otros motivos Ríndose )

Por cierto me dijeron que el chocolate estaba bueníiisimo, pero estaba congelándome en la ducha y no llegué a tiempo jajaja ¿estaba realmente tan rico?

Venga gente un saludo y nos vemos en la siguiente.

recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2008, 19:48
Asunto:

RESULTADOS COMPLETOS AQUÍ: www.atletismogalego.co..._xinzo.pdf

Saludos y enhorabueba a los/as valientes.
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2008, 19:50
Asunto:

pois xa quentiño na casa, direi que que ainda que non conseguin baixar dos 40´, quedeime en 40´ 27´´cajo no demo, estou coma din por ahí mediosatisfeito, porque con semellante vento, e co mal que plantexei a carreira, só case todo o recorrido, vendo para o grupo de jeffxavi que se me escapou na saída (cousas de ser novato) , rematei nun honorable posto 77 e cun bo tempo, e iso sí con moita moral para as seguintes. Ademáis, creo que pra levar só tres meses correndo e ter dúas hernias discais, non está nada mal.
Ajora a descansar e logo a Padron, pra coller ritmo de Vig bay!!!

Un pracer coñervos a algúns, aínda que iso da ducha sona un pouco mal Jeffxavi!!!!!
Un saudo pra todos e vémonos pronto!!
pataruco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/07
0 Carreiras
412 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2008, 20:04
Asunto:

En lo que a mi respecta, una de las peores carreras de mi vida, aunque reconozco que ando bajo de forma luego de la Navidad, las sensaciones fueron bastante malas, entre las condiciones climatologicas y el trasnocho de la guardia, estaba totalmente reventao; y es que desde La San Martiño no se lo que es dormir antes de la competicion, llevo de 4-4 (san martiño, expoourense,castrelo de miño y xinzo saliendo directo de currar del Sanatorio del Carmen a las carreras , en fin, y segun el panorama la cosa no mejora, ya que para Padron igual me toca currar el 22-2 durante 24 horas. Al final me salieron 44:57 para los 10 Km. Asi las cosas, seguimos en la lucha y a devorar Kilometros se ha dicho.

"CORRER ES VIVIR"
manolovich

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/01/08
0 Carreiras
97 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2008, 21:45
Asunto:

Parece que la gente del Ribeiro anda fuerte. Ahora que David ("Barcia") ha vuelto a su trabajo a Valladolid después de las vacaciones navideñas y sus victorias en pereiro y castrelo de miño, Ivan ("Maflai") entra primero en la meta de Xinzo.
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Dom, 13 Xan 2008, 23:31
Asunto: XINZO

Vento, chuvia e 3/4 graos: diversión.

Foi unha carreira chea de atractivos: o percorrido, atopar aos amigos de sempre, e na que a pota co chocolate a ferver desde as 11:10 h. me motivou especialmente durante as duas voltas polas ruas de Xinzo para mandarlle uns groliños reparadores ao remate da prova.

Agora toca ir a Boborás. Hai dous anos tamén había chocolate nesta carreira de "media montaña". Espero que repitan: vai moi ben nestes días de inverno.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 0:15
Asunto:

Debido as últimas dores no xeonllo e outros músculos varios, ademáis dos contratempos navideños (fund. castañas), decidín ir facer unha rodaxe a 4:30 de inicio dos entrenos do novo ano... e moi ben, non teño molestias agora mesmo, eso sí, vaia día, mimaciña...
Noraboa á organización, o circuito é realmente rápido, vai ser para facer marcazas, se non fai este tempo, coma claro. O malo son as datas, eu aínda chego tocado das festas...
En definitiva ben, paséino ben, o malo o frío, cheguei coas mans adormecidas, a auga gústame pero con frío chungo.
Así q a seguir entrenando e mellorando, a ver se as lesións o permiten...
Mallas

Novo foreiro
Novo foreiro
21/05/06
0 Carreiras
29 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 10:38
Asunto:

Noraboa a tod@s os que competimos onte en Xinzo... a verdade é que os runners somos unha raza aparte no mundo do deporte. Non se explica senón que participemos cunhas condicións climatolóxicas tan adversas sen ningún tipo de remuneración económica jajajjajajajajajaja... a verdade é que onte estaba o día para non sair da cama...

O circuito de este ano gustoume especialmente... de todas formas os de championchip podían curralo un pouquiño máis para non ter que facer as dúas voltas o cono de marras...

Tamén dar unha pequena nota dos voluntarios que en algún punto despistaron a un grupo que iba por diante de min e que perderon algo de tempo por meterse por unha calle que non era...

En canto a min... en teoría quería correr sobre 3:30 por km pero en canto cheguei a Xinzo decanteime por unha estratexia máis conservadora por mor do frío e do vento en contra...

Fixen unha salida tranquila en comparación con moita xente que se lanzou demasiado e logo fun adiantando xente sempre ata chegar no posto 18 cun tempo de 37´ oficial (teremos que deixar os 35 para outra ocasión).

Saúdos de novo a tod@s!!!
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5735 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 10:42
Asunto:

Creo que este año el mal tiempo influyó en las marcas, ya que la recuerdo como una carrera rapidísima. Lástima no poder estar y llegar a ese chocolatito...
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 10:53
Asunto:

Mallas escribió:
O circuito de este ano gustoume especialmente... de todas formas os de championchip podían curralo un pouquiño máis para non ter que facer as dúas voltas o cono de marras...

Championchip no tiene nada que ver con el diseño del circuito solo se limita a controlar lo que le piden (llegada, salida, pasos intermedios,..). El circuto es exclusiva del organizador y de los homologadores.

Saludos
celanova

Maratoniano
Maratoniano
7/01/06
0 Carreiras
498 Mensaxes
celanova
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 11:39
Asunto:

Saudos a todos, onte en Xinzo demostrouse q as inclemencias metereolóxicas non pode cos amantes deste deporte, pena do tempo q fixo xa q a proba prestabase a facer bos tempos, enhoraboa a Presy e a todolos q colaboraron na proba para todo funcionase correctamente.
josmarlo

Novo foreiro
Novo foreiro
14/01/08
0 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 12:44
Asunto: todo bien pero algun pero

La carrera me gusto mucho, su trazado y la organización. El tiempo es lo de menos y además es inevitable. Pero sin embargo, al inscribirse a través de una página web decian que el dorsal era personalizado, y luego era el mismo para todos. Tambien pedian la talla de la camiseta y luego cuando yo llegue (no de los primeros desde luego), ya no quedaban tallas y me tuve que llevar una pequeña que no me vale, una pena. Por otro lado hubiera sido un detalle que nos hubieran dejado dar un baño en la piscina.
Pero bueno, en general todo muy bien, enhorabuena a la organización.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 14 Xan 2008, 14:31
Asunto:

Bueno, pues sintiéndolo en el alma no pude asitir a esta carrera. El niño se puso mal y tocó mañana de domingo en el hospital. PRESY, lo siento de verdad, tenía mucha ilusión por correr esta carrera, pero cuando no se puede, no se puede. En fin, para el año trataré de no fallar.
Enhorabuena a todos por vuestra carrera; envidia me dais con vuestras crónicas.
Saludos.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
efervescente

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/01/08
0 Carreiras
127 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xan 2008, 20:43
Asunto: fotos

Hay fotos de la prueba colgadas en alguna web?

Es para ver la carita congelada que llevabamos. Ríndose



dezarutas.wordpress.com
Nacho-r

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/11/05
0 Carreiras
281 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 16 Xan 2008, 21:33
Asunto:

Yo solo encontré esta







Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos