Club_Atletismo_Porriño escribió: |
A xente que se anote a esta carreira e non faga acto de presenza, será descalificada para as posteriores edicións, non puidendo participar na proba nunca máis. Isto é moi doado de controlalo, e polo tanto o aplicaremos sen nengún pudor. O motivo é que despois de sopesar moitas opcións que eviten o desplante de última hora moi habitual nas carreiras onde non se cobra, decidimos que cada quen debe ser responsable dos seus actos. Pregámosvos que do mesmo xeito que este grupo fai un tremendo esforzo na organización, fagades o mesmo esforzo en planificar a asistencia á proba. De non ser así, e antes de que remate o prazo de inscrición, avisade á organización da non presenza. Entendemos que deixando as inscricións abertas ata o día 16 de xuño non debería ser problema. |
Papa-Léguas escribió: | ||
Entiendo vuestra postura, pero casi que me lleva a preferir que fuera una carrera de pago al uso, en la que si esa mañana no te sientes bien, te ha sentado mal la cena, unas molestias de una lesión no han remitido en el plazo esperado, no puedes disponer del coche, o lo que sea, no tienes por qué justificarlo ni dar explicaciones a nadie, ni menos ser tratado de apestado a perpetuidad. La verdad es que esta clausula echa un poco para atrás, y por decirlo suavemente, es dudosamente popular. Me responderéis que pagan justos por pecadores, pero insisto en que puestos a pagar, me duele menos hacerlo en efectivo. Dicho esto, mucha suerte a la organización. He estado otros años y la carrera es digna de elogio. Muy recomendable. Y es que en otras circunstancias me inscribiría sin pensármelo dos veces. |
DoctorSlump escribió: |
Se acumulan las carreras estos meses y hay que andar eligiendo y descartando. Pero hay algunas a las que simplemente no se puede faltar. Nos vemos el 18. |
Club_Atletismo_Porriño escribió: | ||
Así é, Tartarugo. Finalmente variamos lixeiramente o circuíto dos menores. O dos adultos queda igual. Saúdos. |