Dom, 09 Xul 2017, 23:19
Asunto: Re: III Trail Encontro Monte Pindo (15/07/2017)
Boas,
O 28 de Maio despois de facer un Maratón do Courel espectacular, empecei a preparar a larga do O Pindo, a proba a que nunca falto, porque e a miña zona de entreno exisente e porque me enche de energía cada vez que vou
O que non contaba e con unha contractura no xemelo, que agravou a cadera e que pode terminar sendo unha hernia discal
Despois de 3 semanas a cero, este sabado fun a facer 12 kms, moi xusto e baixo de sensacions....pero ca moral a tope e mentres entrenaba e tiña molestias tamen estaba desfrutando, por eso tomei a decisión de ir a participar a corta, sempre me gustou competir ainda sendo dos do medio, pero esta vez serei feliz acabando
O 18 vou a facer unha resonancia para descartar ou confirmar o que teño, se queda confirmado, o mellor por unha temporada teño que deixalo ou simplemente andar polo Pindo, porque eso ainda que sexa coxo non vou a deixar de facelo
Martes fago a proba con 15 kms, e se dou acabado sen molestias, o sábado vemonos no Pindo, porque se teño que claudicar e despedirme por un tempo do trail, quero que sexa ai, onde empecei fai xa moito tempo e onde non deixarei de ir...
Saudos e creo que nos vemos o sabado, eso si, na corta...non poderei ir a Moa, pero algo e algo