Foros ›
II Trail Subida Pico Muralla
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Taragonio

Montañés
Montañés
4/01/12
29 Carreiras
104 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2017, 10:26
Asunto: Re: II Trail Subida Pico Muralla

Parabens á Organización polo seu gran traballo.O percorrido foi moi fermoso. Ao final suei un pouco Silbar , pero a iso iamos. Rezar Aplauso
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2017, 11:43

Pasou o día,,,,,
Espero o pasárades ben e quedárades con gañas de volver po ano.
Darlle as gracias a S.D. Barbantia e Concello de Rianxo, asi como todos voluntarios( cruces, avituallamento, marcaxe...), proteción civil, policía local, e calquer outro que se me olvide . Aplauso
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1047 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2017, 13:14

Boas, primeira participación neste trail e en xeral bastante bén. Gustoume o trazado e a organización e voluntarios bén.
Na miña opinión sería necesario un segundo avituallamiento (sólido e líquido), quizaís antes da subida final. Visto os tempos finaís de moitos d@s participantes un só avituallamiento paréceme excaso e iso que non fixo calor.
Un saudo.
emmme

Novo foreiro
Novo foreiro
21/10/14
10 Carreiras
28 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2017, 17:48

Tamén foi a miña primeira participación e coincido co tema do avituallamento, sobre todo líquido. Pareceume duro pero bonito, especilamente a parte do río, e o menos agradable... ter que voltar polo cortalumes para baixar ata o bus... Por certo... Onde se pode consultar a clasificación? Porque non a atopo por ningures! Graciñas.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2017, 20:34

[quote="emmme"]Tamén foi a miña primeira participación e coincido co tema do avituallamento, sobre todo líquido. Pareceume duro pero bonito, especilamente a parte do río, e o menos agradable... ter que voltar polo cortalumes para baixar ata o bus... Por certo... Onde se pode consultar a clasificación? Porque non a atopo por ningures! Graciñas.[/quote

Clasificacions:
emesports.es/wp-conten...ltados.pdf

Gracias por vir.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 17 Ago 2017, 20:29

Rufino escribió:
Boas, primeira participación neste trail e en xeral bastante bén. Gustoume o trazado e a organización e voluntarios bén.
Na miña opinión sería necesario un segundo avituallamiento (sólido e líquido), quizaís antes da subida final. Visto os tempos finaís de moitos d@s participantes un só avituallamiento paréceme excaso e iso que non fixo calor.
Un saudo.

ñooo,pero lo habia un avituallamento??

miña nai que sejo iva diormio!!!

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos