Aguita escribió: |
Pois Noraboa a todos nos Recordo os inicios das saidas dominicales dende o alcampo, as kedadas pa ir as carreiras, os muitos amigos e amigas conocidos a traves deste medio e das carreiras A todos os compañeiros e compañeiras do CAR Marisqueiro, grazas |
Beauvais escribió: |
Comentaros que sobrevivimos a las 24 horas. No llevábamos un equipo para grandes objetivos pero cada uno aportó lo que pudo en un gran clima de compañerismo. A diferencia de la mayoría de equipos la mayoría de nosotros optamos por tiradas largas de 2 horas. Fue un fin de semana muy fructífero con los podiums de Moussambani en Mojácar, de lisi, gdmfirm y Lybri en A Guarda, de Karamés en Randufe y de Miguel Ángel en A Cañiza. |
Aguita escribió: |
Eu perdin o interes no circuito, con todos os lios de montaña e asfalto, de feito non teño nin idea de como puntuan agora as probas; eu so corro monte, e non vou a mais de unha carreira por mes, asi que non puntuaria muito para o equipo; espero que outros compañeiros se sumen a iniciativa, e no ultimo caso, se vos faltase un, poderiades contar conmigo, nas anteriores condicions |