copasdeyate escribió: |
Eu falo por min. A min os prezos das carreiras a nivel xeral síguenme parecendo unha RISA, se miras o servizo que recibes ... e moi digno de apreciar os esforzos organizativos e o económico que temos que pagar a cambio. Son dos que di que deberiamos pagar máis e recibir menos, porque se está a perder a cabeza con esto. Pagas 5 euros e recibes unha bolsa da compra, camiseta e mil historias. Hai mil cousas na vida diaria que son bastante máis caras: un café, unha cervexa, un viño, unha cea, e sen embargo danche un servizo moi breve e ninguén di nada. Eu pagarei estas probas e algunha máis, non son rico pero tampouco 1 euro me sacude a economía familar. Eso si, cada quen que opine e que faga o que lle pete. Para iso é a liberdade de expresión, pero eu poño aquí a miña. |
mac-ray escribió: |
A culpa xa é de quen contesta a estas cousas, sobre todo cando xa hai un fío para estos temas no que sempre chegamos a mesma conclusión, se non che gusta non vaias, segue habendo un montón de carreiras gratuitas con cronometraxe manual etc... e tamén hai carreiras que custan máis de 100€, podemos elexir, afortunados somos. |