AATLUGO escribió: |
Coincido con todos vós.Media para meiorar rexistros persoais(eu conseguino),organización espectacular,todo de 10 excepto as duchas....Estiven a punto de coller unha pulmonía... |
sanmikel escribió: | ||
O das nesta carreira sempre pasa o mesmo, que os corredores non nos enteramos que hai maís, e iso que están sinalizadas. Nada máis baixar hai dúas, despois a esquerda seguindo os carteis, existen 6 vistiarios máis con duchas, que estaban indicados. Todos tiñan os seus acumuladores individuais para cada un dos vestiarios. Me pasa a min sempre que non me decato, imaxinarvos os demaís. O ducharse o 50% nos dous primeiros, normal que ahí este fría dende o primer momento. A culpa e de non avisarnos entre todos, pois indicado si que estaba.. Eu pilleina morna, pero e que ainda saudei, fun o choche etc, chegei so 5 minutos antes da entrega de premios, así que tardei o meu en ducharme. A ver se o recordamos todos para o ano que ben!! |
alibaba escribió: |
Mais nunca será unha media popular. Nunca terá milleiros de participantes porque ós corredores que non lles interesa o tempo tampouco desexan este tipo de eventos. |