Foros ›
VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 9:51
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

AATLUGO escribió:
Coincido con todos vós.Media para meiorar rexistros persoais(eu conseguino),organización espectacular,todo de 10 excepto as duchas....Estiven a punto de coller unha pulmonía... Mr. Green

O das nesta carreira sempre pasa o mesmo, que os corredores non nos enteramos que hai maís, e iso que están sinalizadas.
Nada máis baixar hai dúas, despois a esquerda seguindo os carteis, existen 6 vistiarios máis con duchas, que estaban indicados.
Todos tiñan os seus acumuladores individuais para cada un dos vestiarios.
Me pasa a min sempre que non me decato, imaxinarvos os demaís.
O ducharse o 50% nos dous primeiros, normal que ahí este fría dende o primer momento.
A culpa e de non avisarnos entre todos, pois indicado si que estaba..
Eu pilleina morna, pero e que ainda saudei, fun o choche etc, chegei so 5 minutos antes da entrega de premios, así que tardei o meu en ducharme.

A ver se o recordamos todos para o ano que ben!!
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 9:55
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

A verdade e que pouco que engardir o anterior, unha media Xenial, se nota que o fan con Cariño, e ten moita implicación do clube Atenas, Asociación e voluntarios. A nivel organizativo dería que os detalles que mencionan antes para pulir son mínimos, pero cando unha proba e casi perfecta, os pequenos detalles fai que mellore.
Grazas, voltarei sen dúbida, sexa para marca ou non!
punchinel

Novo foreiro
Novo foreiro
9/06/12
0 Carreiras
35 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 10:24
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Buenas.
Primera participación y otro más que hizo mmp.
Experiencia estupenda aunque Vilagarcía me queda muy a desmano.
Evidentemente hay detalles que pulir pero la organización me dejó muy satisfecho.
Como ya comentaron antes, egoístamente prefiero que no sean carreras masificadas. Pero si siguen en esta línea crecerán.
Repetiremos sin duda.

(Un saludo para el globo de 1:30, que en los 2 últimos km estuvo enganchando a varios que íbamos haciendo la goma Muerto . Y... Tenía razón, llegué sobrado en mmp... )
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 13:40
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Acabo de darme conta dun louco deste foro (quizais moitos máis o estemos, pero non o din a nosa cara), que se fixo a MM Descalzo. Che fago a ola e che poño cara. Aplauso Aplauso Aplauso
A máis rápida, Vilagarcía!!!


Última edición por sanmikel o Mar, 28 Nov 2017, 14:17; editado 1 vez
Andrés61

Maratoniano
Maratoniano
25/08/12
0 Carreiras
1878 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 14:09
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Si. Yo también lo vi. A la salida y cuando me adelantó. Hay gente que es partidaria y dice que se dan menos lesiones. En todo caso hay que estar muy acostumbrado para poder correr así.
orion764

Foreiro Senior
Foreiro Senior
30/11/13
18 Carreiras
829 Mensaxes
Santiago Compostela
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 15:18
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

El año pasado ya participó uno descalzo en La Sin Son y este año en la Maratón de Porto me adelanto al comienzo y adelante yo hacia el Km 37-38 a uno que se la hizo no solo descalzo sino que iba como Tarzan, con un taparrabo para clavar el dorsal, y no debe ser fácil hacer 42,2km con el empedrado de Porto
Llevaba una gopro y podéis verlo en YouTube buscando Maratón de Porto 2017 Tarzan, jajajaja

Este año no me atreví a ir a Villagarcia tras Porto pero a punto estuve de lanzarme, llevo ya tres años sin ir a esta media
A ver el si en 2018
AATLUGO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/02/11
0 Carreiras
186 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 15:27
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

sanmikel escribió:
AATLUGO escribió:
Coincido con todos vós.Media para meiorar rexistros persoais(eu conseguino),organización espectacular,todo de 10 excepto as duchas....Estiven a punto de coller unha pulmonía... Mr. Green

O das nesta carreira sempre pasa o mesmo, que os corredores non nos enteramos que hai maís, e iso que están sinalizadas.
Nada máis baixar hai dúas, despois a esquerda seguindo os carteis, existen 6 vistiarios máis con duchas, que estaban indicados.
Todos tiñan os seus acumuladores individuais para cada un dos vestiarios.
Me pasa a min sempre que non me decato, imaxinarvos os demaís.
O ducharse o 50% nos dous primeiros, normal que ahí este fría dende o primer momento.
A culpa e de non avisarnos entre todos, pois indicado si que estaba..
Eu pilleina morna, pero e que ainda saudei, fun o choche etc, chegei so 5 minutos antes da entrega de premios, así que tardei o meu en ducharme.

A ver se o recordamos todos para o ano que ben!!
No vestiario xa me dixeron que había máis,pero que a auga estaba igual de fría.... Abraiado
Magono

Montañés
Montañés
20/03/11
292 Carreiras
741 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Mar, 28 Nov 2017, 20:21
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Como todos los años, carrera rápida, ideal para hacer marca y todo eso. Pero mis piernas pasan de todo, son lentas y no hay carrera rápida que las active. Encima, con el chocolate y el bizcocho de meta se me olvida todo, y el año que viene volveré a soñar con un marcón ...
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 0:09
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

¿Quen era o que correu descalzo a medio maratón? Abraiado ¿Como quedarían esos pés...? Pensando ¿Non serias tí XoseM? Guiño

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 6:34
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Silbar cada un temos a nosa pedrada Ríndose


Sin querer desviar o tema, pero por petición popular...



esta foto é AO REMATAR a proba. Como se ve, non esfolei os pes Guiño


Edito: Parar si alguén sinte curiosidade no tema este, por favor, en todo caso, que o tome con calma e se informe. Que ninguén teña a ocurrencia de un día para o outro facer unha carreira descalzo. Parece unha obviedade, pero vaia, teño visto xente moi inconsciente Ojo morado

-- Chámame "ghose"
cK13

Montañés
Montañés
26/11/15
0 Carreiras
2123 Mensaxes
Caldas de Reis
Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 9:45
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Felicedades e gracias a todos. Organizadores, voluntarios e os corredores presentes nesta Media. A seguir medrando
papero

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
10/09/12
0 Carreiras
1447 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 29 Nov 2017, 11:50
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Xose M, pisas mais co exterior do pe dereito, tes que facer unhas plantillas, jejeje....
alibaba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/12/08
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 12:25
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

Pareceme unha media de moi bo trazado. entendo que tod@s queirades facer o mellor crono. Mais nunca será unha media popular. Nunca terá milleiros de participantes porque ós corredores que non lles interesa o tempo tampouco desexan este tipo de eventos.

Nas medias normais moitos corredores pasan das duas horas sen ningunha presion. Nesta media se pasas de duas horas tes un quad ruidoso o teu carón recordandote que eres o ultimo.

Será a media máis rápida de Galiza pero tamén a menos concurrida.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 12:30
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

alibaba escribió:
Mais nunca será unha media popular. Nunca terá milleiros de participantes porque ós corredores que non lles interesa o tempo tampouco desexan este tipo de eventos.

¿Es que obligaban a ir rápido y daban latigazos a los más lentos?

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
alibaba

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/12/08
0 Carreiras
108 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 30 Nov 2017, 13:23
Asunto: Re: VI Media Maratón Solidaria Zona Aberta

So digo que como interese ludico e deportivo esta carreira non ten valor. Que centos de persoas fagan 1, 20 nunha media non ten valor para o atletismo de competición. So os que gañan naturalmente poden facer un tempo relevante. Logo entón estas medias teñen valor de hobi non de competición. Cada quen que pense o que pense. Pero se esta media non ten máis xente co bo percorrido que ten é porque non é popular. A penúltima pertencía o clube bikila. Ou sexa, preparada. é de tolos. Sí ós últimos mentenlle un quad no traseiro. Nunca será unha media con populares





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos