CDM_Vértice escribió: |
Estamos na recta final das inscripcións, cerramos hoxe as 21:00h Vaste a perder esta proba? |
koala36 escribió: | ||
Eu non faltarei a miña IV maraton de Montaña "A Camelia". Eso si, chegarei fora de tempo, pero igualmente tentarei de facer os 46 km . Cando chegue ( si chego ) xa non habra ninguen na meta (bueno, si, espero que a miña sufrida muller ) pero non me vai importar xa que necesito probarme. Espero que como sempre , todo vos salga de 10. |
CDM_Vértice escribió: | ||
|
TuruPaz escribió: |
Gustoume moito a carreira a verdade. Non podo comparar porque foi o meu primeiro trail (fixen o de 13Km) pero paseino moi ben polo barro. PD:Os pinchos de despois moi ben tamén ajaja Por certo, alguén sabe onde se poden ver os resultados? xa que non atopo nada na páxina. |
koala36 escribió: |
Costoume...costoume moito acabar. Pero chegar a meta 9 horas e 30 minutos despois da salida e encontrarme ali a toda a organización e o speaker esperando por min con unha botella de champan e aplaudindo como se fose o ganador cando en realidade era o ultimo e cando xa facia 2 horas que rematara o tempo limite de chegada, foi todo un detallazo pola vosa parte. Este tipo de detalles fan grandes as carreiras e as organizacións. E por eso , si todo vai ben na 5 edicicion sera a miña 5 participación sin dudalo. Merecedelo. Sodes moi grandes. En canto o recorrido , que decir. A primeira parte preciosa e durisima e a segunda moito mais levadeira e bonita tamen ainda que as perniñas xa non podian moito,jeje. O dito .....NORABOA.....polo bo traballo!!!! |
koala36 escribió: |
Costoume...costoume moito acabar. Pero chegar a meta 9 horas e 30 minutos despois da salida e encontrarme ali a toda a organización e o speaker esperando por min con unha botella de champan e aplaudindo como se fose o ganador cando en realidade era o ultimo e cando xa facia 2 horas que rematara o tempo limite de chegada, foi todo un detallazo pola vosa parte. Este tipo de detalles fan grandes as carreiras e as organizacións. E por eso , si todo vai ben na 5 edicicion sera a miña 5 participación sin dudalo. Merecedelo. Sodes moi grandes. En canto o recorrido , que decir. A primeira parte preciosa e durisima e a segunda moito mais levadeira e bonita tamen ainda que as perniñas xa non podian moito,jeje. O dito .....NORABOA.....polo bo traballo!!!! |