Foros ›
Trail Galaica 2018 - Pantón - Cañóns do Río Miño - 15/07
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2018, 7:12
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

bos días

Primeiro quero dar apoio moral e AGRADECER a TrailGalaica todo o TRABALLO realizado para que puidesemos disfrutar de un gran día Aplauso

Entereime do asunto no segundo avituallamento onde a persona encargada (iago?) estaba que subía polas paredes pola sabotaxe sufrida. Personalmente non me afectou, porque iba moi atrás, e a marcaxe resultou perfecta (máis cintas que toxos!). Pero hai que entender o frustrante e desmoralizador que foi a situación para @s corredoras e a organización.

Creo que esto non empaña a capacidade dos organizadores para sacar adiante o seu circuito. Ninguén está libre de que unha persona a que lle falta un fervor se dedique a pintala mona un domingo pola mañá.

-- Chámame "ghose"
XoseM

Mods
Mods
21/10/08
0 Carreiras
2219 Mensaxes
Galiza
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2018, 7:30
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

BAÑOTELLI escribió:
Boas! Sabe alguén onde atopar as clasificacións da proba?

trailgalaica.com/index...Itemid=201

-- Chámame "ghose"
xulioxinzo

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/14
0 Carreiras
13 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2018, 10:04
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

NORABOA A ORGANIZACIÓN, en especial a Iván, percorrido e organización perfecta. Non se pode prever todo de antemán e sobre todo o que vaia facer algún fillo de 40 pais, dito esto coido que o mellor é non darlle importancia a esta tema e falar so do que realmente importa -O TRAIL- que todos fixemos, sufrimos e sobre todo disfrutamos. Conta conmigo pro que faga falta.
mario.R

Montañés
Montañés
15/01/11
240 Carreiras
320 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2018, 10:16
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

XoseM escribió:
bos días

Primeiro quero dar apoio moral e AGRADECER a TrailGalaica todo o TRABALLO realizado para que puidesemos disfrutar de un gran día Aplauso

Entereime do asunto no segundo avituallamento onde a persona encargada (iago?) estaba que subía polas paredes pola sabotaxe sufrida. Personalmente non me afectou, porque iba moi atrás, e a marcaxe resultou perfecta (máis cintas que toxos!). Pero hai que entender o frustrante e desmora

Creo que esto non empaña a capacidade dos organizadores para sacar adiante o seu circuito. Ninguén está libre de que unha persona a que lle falta un fervor se dedique a pintala mona un domingo pola mañá.

Costame moito creer que isto foi cousa dunha persoa sola,porque se tomaron moitas molestias en quitar as cintas e poñelas noutra dirección cos mismos metros de separación que tiñan as do percorrido original,ademais de cambiar un bo número de cintas,cousa difícil para unha persoa sola.
Esta claro que isto non se corresponde ca rabieta do paisaniño da zona ou dos cazadores,que podrían quitar cintas pero non volverlas a poñer nunha dirección sin saida,perfectamente colocadas,o que me leva a pensar que quen o fixo algo de marcaxes e organización sabe.
Esta claro que detrás de esta acción hai outros fines,de desprestixio ou económicos e onte nos corrillos post carreira xa se faltaba sido e non me cabe dubida que antes ou despois vai sair algún momento a luz.
Personalmente (porque sei que quen está detrás disto, estará pendiente hoxe de este foro e de outros)recomendolle que a próxima vez extreme as precaucións,porque non me quero imaxinar o que ali houbese pasado si 50 personas,cheas de rabia,sede e cansos tras duas horas e media dando voltas polo monte,o chegan a coller in fraganti.
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2018, 17:01
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

En primeiro lugar, e hoxe máis que nunca, darlle as grazas a todos os que facedes posible probas como este trail e especialmente aos organizadores e voluntarios de trailgalaica porque o voso traballo é de 10 e non tedes ningunha culpa do que uns desgraciados fixeron onte saboteando a proba. Eu perdinme só na zona dos muíños e alí había tramos de cintas por todas partes, incrible.
Pola miña parte tratarei de estar no maior número de probas que poida do circuito para apoiar a proba fronte aqueles que teñen tanto interese en que non saia adiante.

Moitos ánimos para Iván. Hoxe estivo en ser deportivos explicando o acontecido, poño enlace (a entrevista comeza no minuto 25):
http://play.cadenaser.com/audio/ser_galicia_serdeportivossantiago_20180226_152000_160000/
chogori

Maratoniano
Maratoniano
21/04/08
0 Carreiras
119 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2018, 17:30
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

O de onte foi o meu primeiro trail, pero creo que non vai ser o último. Espero estar en Muros na saída.
Starbyte

Novo foreiro
Novo foreiro
13/11/11
0 Carreiras
39 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 26 Feb 2018, 19:16
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

Síntoo por tod@s @s que se viron afectad@s, eu ía bastante atrás e cando pasei polas zonas afectadas xa o problema estaba resolto. A chegada en grupo e as mensaxes neste foro son a demostración de que quen fan este tipo de cousas perden o tempo. Iso si, oxalá se saiba quen foron. Por certo, o máis bonito da carreira foi ver como no km. 6 arredor de 20 corredores (e algunha corredora) pararon para axudar un rapaz ao que lle quedou o pé metido entre os troncos de dúas árbores caídas no traxecto. Ao final o mozo puido continuar a carreira sen problema. O percorrido, espectacular: non tiña nin idea de que había un lugar coma este tan preto de Santiago. Foi o meu primeiro trail en serio, e por suposto repetirei.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 05 Mar 2018, 22:24
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Ames / Ruta da Auga - 25/02

A verdade é que foi unha mágoa, estaba sendo un trail fermoso. Causou un desconcerto importante, pero o importante foi que entre todos saleuse desta situación.
A ver se non se repite e non afecta ao circuito que este ano ten sedes interesantes.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
TrailGalaica

Organización
Organización
23/12/15
2 Carreiras
116 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2018, 1:14
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Muros (Monte Louro - 18/03)

Grazas a tod@s polas vosas verbas. Despois destos días de reflexión e do bo facer de toda a xente con esa actitude deportiva e comprensiva, seguimos adiante co desarrollo do circuito 2018.

Metémosnos de cheo na segunda proba do circuito a que nos levará a Muros.

Podedes consultar toda a información na ficha técnica no seguinte ligazón: Trail de Muros

Entramos na derradeira semana de inscrición. Animádevos! Muros nunca defrauda. Grazas a tod@s!.
josechoster

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/15
0 Carreiras
12 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 12 Mar 2018, 14:49
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Muros (Monte Louro - 18/03)

Algún sitio para consultar o track da proba larga ?
Kiks

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/09/11
105 Carreiras
165 Mensaxes
Cambre (A Coruña)
Respostar citando Envío Sáb, 17 Mar 2018, 19:28
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Muros (Monte Louro - 18/03)

Boas
En la web se indica "Obligatorio levar avituallamiento ou mochila"
¿Es obligatorio tanto para los del MiniTrail (mi caso) como los del Trail?
Un saludo y gracias, vémonos mañá¡
Troy

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/11/10
0 Carreiras
60 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2018, 16:41
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Muros (Monte Louro - 18/03)

chegar á meta e que non haxa nada de beber, nin agua. Iso non pode ser.
O percorrido finalmente estivo bastante chulo, pero esas cousas empañan calquera proba.
romaris

Maratoniano
Maratoniano
10/04/13
0 Carreiras
262 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2018, 18:22
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Muros (Monte Louro - 18/03)

Home, a min coincideume tamén que non había auga cando cheguei, pero tardaron 5 minutos en repoñela...foran a buscala.

A mín non me empañou nada a proba ter que esperar 5 minutos mentras chupaba un par de naranxas jaja
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1026 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2018, 18:36
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Muros (Monte Louro - 18/03)

Por esperar 5 min non pasa nada, pero sabes canto tempo tivo que esperar algún corredor?
Saudos.
Alfonsorf

Foreiro infantil
Foreiro infantil
5/05/15
20 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Mar 2018, 20:13
Asunto: Re: Trail Galaica 2018 - Muros (Monte Louro - 18/03)

Pola miña parte felicitar a organizacion, hay que reconocer que organizar probas tan tecnicas e por lugares tan complexos non é facil. O tempo acompañou, quizas demasiado barro debido as chuvias das últimas semanas.
Cando cheguei a meta pasaba das 3 horas , e no avituallamiento había de todo , augas , isotonica e solido mais tarde ou antes non sei.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos