Foros ›
Autor
Mensaxe
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 05 Feb 2008, 16:36
Asunto: Lestrove está malíño.

Dende fai dous meses,veño arrastrando un baixón físico agudo. Triste
Non entreno.......nin siquera un par de kilometros a semana. Chorando
Vendo que esto non mellorába,despois de 20 anos decidínme ir o médico.Diagnosticóume bronquitis,dor de espalda e tensión baixa.Rapidamente mandóume facer uns analisis de sangue,e poñer unha vacuna para aumentar as defensas.
Como vedes,Lestrove non se queixaba de vício,non. Indiferente
Herniado

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/07
0 Carreiras
313 Mensaxes
coia,vicus spacorum
Respostar citando Envío Mar, 05 Feb 2008, 17:52
Asunto:

änimo lestrove, que en menos que canta un galo xa estarás outra vez rodando, iso sí, so espero que non teñas unha mononucleosis, porque son moi jodidas, cando era ciclista tiven algún compañeiro que a sufriu, e e que estaban cansados ate pra levantarse da cama!!!! Pero mal será, o dito ánimo!!!

pra pescar o rodaballo, hai que molla-lo carallo!!

celtaatletismo.es/blog/
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 05 Feb 2008, 20:33
Asunto:

aY lestroviño que xa vamos vellos Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose . Moito ánimo e a cuidarte campeón. os invernos de galicia sonche duros.
de todas formas non creo que de seguir así sexas capaz de camiñar 50 km Silbar Silbar Silbar Silbar .
Saludos e ánimo amigo!!!!.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 05 Feb 2008, 21:26
Asunto:

Gracias Herniado e Derek polos vosos mimos.....!!! Agradécense !!! Angel

Razón tes Drerek.........!!! Mediño me mete andar 50 kilometros,mediño !!! Abraiado
Repanocha

Montañés
Montañés
2/11/07
0 Carreiras
1237 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Feb 2008, 21:35
Asunto:

Mejórate Lestrove, seguro que en nada ya estas a tope otra vez.
Un saludo.
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 0:22
Asunto:

....animo lestrove campeon........ :=D> :=D> :=D>

..... que solo es cuestion de una parada en boxes...y a volver a tope.......... asi que animate !!!!!!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 2:47
Asunto:

Agradecído estou Repanocha e Linkinpark polo voso alento......e cando estea sanote,pensaréi en ese ánimo que me brindáchedes cando estaba pachucho.......e voltaréi a ser o Forest Gam que fun sempre. Satisfecho
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 8:09
Asunto:

Cuidáte campeón que aún tienes mucha tralla que dar ... Guiño

Por cierto ...te acuerdas el año pasado en la carrera de Padrón, te pregunté si conocias a un amigo que te presenté de Vigo y me dijiste que si que lo conocias de las carreras de toda la vida pues mira este fin de semana quedó campeón gallego en mayores de 45 , un crack que anda que se las pela .

Bien pues este mismo "chaval" el año pasado no andaba ni patrás ya que habia tenia un bajón fisico y varias dolencias más cadera ,espalda etc...para que veas que la calidad nunca se pierde (en sus tiempos llegó a hacer 2h25 en maratón ) asi que animáte que esto solo es un impas , dentro de poco en cuanto salga el lorenzo tenemos ahi al gran Lestrove traga kilometros .

Un saludo y animo fiera .

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3357 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 11:08
Asunto:

Lestrove , creo que estas falto de cariño , dile a Tom que te presente a su entrenadora , la del culito Ríndose , venga hombre fuera de bromas a mejorarse campeon.
Saludos.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 11:19
Asunto:

Lestrove, para mí que te has pasado de forma por exceso de entrenamiento ¿ no habrás estado dando mucha caña? Pensando

Friends forever
aficionado

Montañés
Montañés
6/11/07
0 Carreiras
501 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 11:46
Asunto: Cuidate

Animo lestrove, que no sea nada, que los resultados del análisis, no muestren nada que no sea un poco cansancio. Ahora que vuelve la primavera, y por tus tierras de una belleza especial, seguro que te vuelven las ganas. Que no sea nada, ánimo ¡Campeón!
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 12:15
Asunto:

!!! Dios !!! Sorprendido Síntome desbordado polas mostras de afecto que estou recibindo. Avergoñado
Agradecído vos estou.........a ti Charly porque sempre infundes optimismo e confianza.
Aficionado é todo corazón e espríritu de superación.Bo amigo sin dúbida que coñecin hai uns meses.
Non sei Killoke si a entrenadora de Tom seráme beneficiosa no meu estado,haber si agóra vou sufrir un shock o corazón. Abraiado
¿¿ Si me paséi de entrenamento ??.Creo Corroseguro que non........soio malléi forte,e decir 30 kilometros diários,nos meses de Xúlio,Agosto e Setembro. Sorriso

Deixovos que vou tomar o xarabe. Guiño
Marola

Mod
Mod
19/11/05
0 Carreiras
2609 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 13:06
Asunto:

Venga Lestrove, ánimo, que seguro que no va a ser nada, ya verás como todo queda en un susto. Mientras tanto aprovecha estos días, recupera fuerzas, relájate y descansa todo lo que necesites.

Un biquiño. Moi feliz
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 13:26
Asunto:

Marola escribió:
Venga Lestrove, ánimo, que seguro que no va a ser nada, ya verás como todo queda en un susto. Mientras tanto aprovecha estos días, recupera fuerzas, relájate y descansa todo lo que necesites.
Un biquiño. Moi feliz

!!! Pero Marola,si levo 2 meses sin pegar golpe !!! Mad

!!! Agóra mesmo,que parece que asoma o sol,vou sair a trotar.....ále !!! Muro
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Feb 2008, 15:34
Asunto:

!!! Misión cumplida !!! Satisfecho
Fóron sobre 6 kilometros de trote para 35 minutos.
Pero o mellor de todo foi a predisposición que tiña eu hoxe en volver a correr,e todo eso gracias o voso apoio que me adicáchedes. Moi feliz
Tamén tuvo que ver un pouco que aparecéu "Lorenzo" pola ontananza. Razz

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos