orion764 escribió: | ||
Muchas gracias Amina por la rapidez. Los puntos y la carrera ya aparecen en el listado sin embargo no suman en el total que aparece totalizado. Cuando podáis echarle un vistazo Gracias |
sanmikel escribió: |
Orion764, o meu comentario era totalmente irónico. Todo o que nos podemos arranxar, está arranxado. Máis de iso, lihto, amina e demais colaboradores, estamos COAS mans atadas a espalda. |
xabierdeparada escribió: |
Seguimos a voltas cos temas dos coeficientes de montaña e as "trampiñas" dos orgañizadores: O último exemplo é a Toxiza: anuncian 2400+ pra os 42km i hoxe cando publican o track....sorpresa...nen 2100- Eu xa dixen no seu día que o coeficiente se debe asignar en función.do track do wikiloc e non do cartel |
sanmikel escribió: | ||
¿Seguimos? Xabier, isto é unha incidencia? |
sanmikel escribió: |
Que Jesús se manifeste Pero creo que non é. Se pon o que di o organizador, así se acordou. Igual que nunha carreira de 11.11 km, despois son 9.8 km, se considera como o que dixo o organizador. Medias que teñen 19.8k, e 6.6 km, que teñen 5.3 Os gps, e a altimetría non son perfectos. EU con dous Garmin na mesma man, dame medidas e altitudes distintas. Con que gps, ou altímetro nos quedamos? Co teu, co meu, co de Jesús? |