patowc escribió: |
Y gracias, gracias, ¡gracias! a toda la gente que animó durante la carrera. Menciono, a nivel personal, a Lihto y Amina, que me dieron un último impulso hacia Maria Pita. |
galaxian escribió: |
Enhorabuena a todos. Héroes del asfalto dando todo por conseguir cada uno su propio objetivo. Algunos hemos animado todo lo que hemos podido para daros ese minimo empujón hacia la meta. Ver gente caminando y que le pegas 4 gritos de ánimo y vuelven a correr, o al menos lo intentan, es muy gratificante también. Sois la caña !! Bravo por todos y cada uno de vosotros !! |
patowc escribió: | ||
No te conozco en persona. Ni a ti ni a Davidi, entre otros, pero seguro que tengo que agradeceros también muchos segundos o minutos ganados al crono. |
sonsuso escribió: |
Sobre a polémica do retraso non vou opinar porque creo que realmente non temos nin idea do que estaba a pasar no fondo. Eu dos medios non me vou fiar. Así que a saber como foi realmente. O que si teño claro realmente, é que cando se retrasa unha saída non poden facelo así e ternos esperando na saída quietos. É preferible que directamente digan que se pospón. E esperar 10 minutos automáticamente, nos cales ti poidas ir ao baño, quentar, abrigarte ou o que sexa. Que logo son só 8? Ok, pero a saída posponse 10 minutos e avisas con antelación. Algo do estilo. En calquera caso, un pequeno detalle que non se pode previr. Non pode empañar o resto da organización, que tivo cousas moi positivas e moi moi boas! Por outra banda... ESPECTACULAR!!!! Gracias e máis gracias a Mateotn, Amina, Doctor, Litho, Galaxian, Xabi, Montxo, e todos os foreiros que nos animáchedes pese a non correr os 42. Gracias de verdade! É unha pasada correr así! Non se pode describir! Que máis da os pequenos detalles da organización se correr na casa nos permite cousas como esta? Grazas por regalarnos unha mañá coma a de hoxe. Vos sodes parte das nosas marcas, do noso disfrute! Tamén un pracer compartir kms con tantos foreiros coma Maseda, jose.losada, iRattle, Jotaeme e outros moitos. Volveremos a atoparnos! |