DoctorSlump escribió: | ||
En esos casos lo normal es pararse a pensar si no será uno el equivocado. Pero tú a lo tuyo. |
xabierdeparada escribió: |
Xa que de súpeto vos volvístedes tan académicos, radiomarc, amina e arale (perdón dr slump) copio e pego a definición de incidencia da RAE (en catelán claro pra que o entendades millor) incidencia: nombre femenino 1. Cosa que se produce en el transcurso de un asunto, un relato, etc., y que repercute en él alterándolo o interrumpiéndolo. Polo tanto unha alteración do desnivel ral dunha proba, incide a súa vez no coeficiente, o cal fai variar a puntuación acadada por un participante, alterando a clasificación, e polo tanto as reglas do xogo. Eu coma sempre aporto datos empíricos i obxeitos, recoméndovos leer menos o Marca ou o Hola e un chisco mais de lectura didáctica, que pra iso non fai falla se runiversitario, de feito eu son pailán e soio teño BUP i FP. O voso argumento pola contra é a priori, una opinión, "xabi é liante", ben, pode ser, pero quedástedes co cuiño ó aire porque me amparan os argumentos. Outra cousa será que coma moitos van coma borricos detrás dun anaco de pán non acepten un debate sosegago e constructivo. Quen é polo tanto o intolerante ¿? Vos, sen dúbida de algún tipo. Postdata: Eu coma o Samurai que lle dí o Emperador "Si se ha sentido ofendido con mucho gusto me quitaré la vida", se Admin considera que merezo pasar á "nevera" ....aceptareino aínda que non o comparta |