Lun, 26 Mar 2018, 13:28
Asunto: Re: Una noticia de las que nunca le gustaría leer a uno...
slowmotion escribió: |
Bueno, mientras no haya premios económicos allá cada uno con su salud |
"allá cada uno con su salud"
Esto da quen pensar, verdade? Non o digo con ironía, paréceme algo serio pois implica ao fin decidir sobre a propia vida. Desde reivindicacións feministas (mi coño es mío!) ate o debate sobre unha morte digna caen nun ámbito con similutes.
O doping é unha liña artificiosa,
unha convención social, si queredes incluso moral, que
non aplicamos a outros ámbitos tamén relacionados coa saúde (por exemplo: o alcolismo socializado). As liñas móvense a conveniencia.
O doping está perseguido, máis aló do fraude deportivo, polo risco para a saúde que implica para quen o practica e quen se lucra con ese
millonario negocio do que o estado non pilla cacho (como co tabaco ou os antidepresivos).
Este fío comenzou, e foi relevante para un foro de Galiza, porque:
Cita: |
El atleta gallego Lolo Penas es uno de los seis expedientados por la Agencia Española Antidopaje por comprar sustancias no permitidas a Iván Hierro,
[...]
Lolo Penas, exatleta de 10.000 metros y un clásico en la ruta, ya está retirado de la práctica activa del deporte, pero la sentencia significa una suspensión de dos años, ya que la compra (de confirmarse) es equivalente a un positivo para cualquier atleta.
|
Un xuiz considera probado que Iván Hierro lle vendeu determinadas sustancias a Lolo Penas (entre outros).
Si M.Rajoy non é Mariano Rajoy Brey, como parece que non é, entón podemos crer ate nos paxariños preñados ou pensar que Penas mercou eso para un amigo, ou para o pai enfermo dun amigo, ou para retiralo do mercado e velar pola limpeza da competición,...
Extrapolamos de toda esta historia que os que acaban no podio das populares, como facía Penas como complemento, mercaban os productos que mercaba Penas? Pois eu en principio creo que non, pero non teño nin idea. E o que si teño claro é que, por saúde mental, non podo desconfiar de calquera que gaña (ou que me gaña a min).
Alguén ten que papar todo esto:
politica.elpais.com/po...36404.html (hai 9 meses)
www.abc.es/deportes/ab...ticia.html
triangulodeportivo.com...el-doping/
www.abc.es/20110327/es...62322.html
www.tiempodehoy.com/es...del-dopaje (hai 10 anos)
Vai todo para culturetas e ciclistas? Cremos tamén eso? Somos éticamente máis responsables as persoas que corremos? Nin de coña.
-- Chámame "ghose"