copasdeyate escribió: |
. Eu non vexo sentencia nin comunicación por ningunha parteE mentres non a vexa ... eu da prensa "rosa" que temos neste pais non me creo unha merda. O que non se pode e andar juzgando á xente sin saber, dando sentencias salomónicas como se fosemos aquí o xuiz dredd . .... Boas noites. |
Cita: |
Pues bien, después de todo esto el día 2 de Enero de 2.015 la Sección Sexta de la Sala de lo Contencioso-Administrativo de la Audiencia Nacional ha dado la razón a Mosquera por defectos de forma en el procedimiento. |
Que pulcros e éticos somos todos detrás dun nick ... Baixo o meu punto de visto so lin unha noticia de prensa. Non vexo nin sanción oficial, nin nada mais. Ahhh, iso si, vin merda nas redes sociais e foros a desgalla, eso que nunca falte. E non sei porque alguén se ten que defender do que di un periodico. Se alguen corre é porque non está sancionado. Senón non podería correr. O que diga a prensa mentres a xustiza non diga o contrario importame 3 carallos ... mentres tanto a agardar e NON XUZGAR SEN SABER. PAZ |
Que pulcros e éticos somos todos detrás dun nick ... Baixo o meu punto de visto so lin unha noticia de prensa. Non vexo nin sanción oficial, nin nada mais. Ahhh, iso si, vin merda nas redes sociais e foros a desgalla, eso que nunca falte. E non sei porque alguén se ten que defender do que di un periodico. Se alguen corre é porque non está sancionado. Senón non podería correr. O que diga a prensa mentres a xustiza non diga o contrario importame 3 carallos ... mentres tanto a agardar e NON XUZGAR SEN SABER. PAZ |
LARPEIROGORXON, precisamente a eso me refiro. Eu non vexo sentencia nin comunicación por ningunha parte. E mentres non a vexa ... eu da prensa "rosa" que temos neste pais non me creo unha merda. O que non se pode e andar juzgando á xente sin saber, dando sentencias salomónicas como se fosemos aquí o xuiz dredd . E fíjate que curioso, que a xente fala de Amstrong pero ni Dios menciona o "asasinato deportivo" que lle fixeron a Ezequiel Mosquera , retiándoo do ciclismo inxustamente, verdad? Ahí tamén tiña a prensa a razón?. Pois fíjate, non, e vaia, cando lle deron a razón a eEzequiel máis dun meteu os comentarios polo ... Non sempre se ten razón. E hai moitos casos similares... o que pasa e que eses á prensa non lles interesa poñelos, sabes porque? Porque non venden periodico. Boas noites. |
Vexo que realmente seguides sen ler nin entender ben as cousas nin as incongruencias da prensa, [...] como si fosemos aquí xuices sen probas e guiandote da prensa, é moi forte e eu non o penso facer. Fin do tema. Cada un que crea o que lle pete, eu teñoo moi claro. [...] |