Dom, 09 Set 2018, 8:09
Asunto: Re: III CARREIRA PEDESTRE CONCELLO DE MALPICA
Como dicÃa miña aboa: " Una y no más Santo Tomás".
Tendo en conta o meu estado de forma e uns 6 Kiliños de máis no corpo, ésta de Malpica foi para min unha carreira dura non, durÃsima.
A descripción das subidas feita polo compañeiro está ben en liñas xerais. Pero onte ademáis tivemos bastante calor. Sendo esta unha carreira sube e baixa total, quitando o 1º Km. e o derradeiro, ten moi poucos tramos para levar un ritmo uniforme.
A subida primeira moi dura, pero como ainda estamos no comenzo da saida ainda se tolera e en canto rematas comenzas a baixar.
Pero a 2ª que comenza xa antes do Km.5 e remata pasado o 6,5, fixoxeme longuÃsima, intentaba evadirme mirando cara o mar, impresionantes as vistas.
Pero a puntilla a saida polos escalón da Praia de Seaia, tiven que parar cando ia pola metade (os cuadriceps non daban pa máis), e coma min a maiorÃa, pero ao sair deles, ainda nos quedaba ese "tramiño" de subida, dende ahà ata o final xa fun en modo off
Ainda que xa non quedaba nada, tivemos que ter coidado na baixada no tramo de terra, xa que é moi empinada e tiñamo un xiro, pequena subida e tramo chanciño ata chegar a ansiada meta.
Graciñas a organización pola carreira, moi bonita Malpica dende o muelle e dende o alto (non estivera nunca) pero non creo que volva, máis que nada por que a teño a 1h11' da casa e como ainda me quedan moitas carreiras que nunca fixen, darémoslle prioridade a ésas.