karibou escribió: |
Lo malo de cambiarlo cada año es que no te puedes medir. Personalmente soy partidario de respetar los recorridos. |
Lemacial escribió: |
Bueno Mandar mandou carallo ca película... A min son as carreiras que me gustan, o certo e que quizais era duro "demais", pero canto e demais ou de menos? Quizais máis corrible... Correr na parte de arriba puidose correr, quen puido.. O Sr Lestón viume a cara cando viña de volta, él coñeceme dende fai anos e o certo e que a dureza da carreira de hoxe traía grabada na cara Pero, eu sen dúbida, animaría os Tribus a que sigan ca dinámica, quizais non teñan masas de xente, pero a organización e fenomenal, sinalización tamén e sabemos o que vamos a Boiro. Eu levo os 5 anos indo e o monte de Vitres préstase para eso (igual que o Pindo), porque para andar a ritmos de seis polas pistas e cortafuejos xa ai carreiras a jodelas. O calor que facía hoxe xa non e cousa deles e eso debilitanos moito co paso das horas. Cómo aportación, creo que os corredores preferimos acabar na peatonal e ter as duchas máis lonxe, gústanos entrar a lo grande aínda que non sexamos Kilian (oín o conto varias veces) E cómo apunte sobre hoxe, vendo o día que viña, igual non sobraba arriba un furjoneto con un posto de auga intermedio entre os avituallamentos. Saúdos e a seguir desbrozando carreiros |