Dom, 23 Set 2018, 16:23 Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Concello de Moaña
Parabéns pros Organizadores i Colaboradores desta impresionante carreira.
Voltaremos pro ano ! .
Charlyadhuso
Foreiro Xuvenil
15/03/13
0 Carreiras
247 Mensaxes
Mar, 25 Set 2018, 20:58 Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Concello de Moaña
Increíble carreira,de 10.
Mér, 26 Set 2018, 5:35 Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Concello de Moaña
Boas, todo está perfectamente organizado, durante os últimos 5 anos estades facendo unha carreira preciosa, e pensada para pasar unha boa tarde na vosa vila. Por mellorar estaría moi ben pensar o do tempo neto, e tamén de que championchip quite na clasificación o paso por meta, onde pon km5, pois ainda faltaban uns 130-160 metros ata o km 5 de verdade. Outra cousa que lle daría un plus, seía a homologación, aquí, en Pontevedra, so temos Porriño e Berbés, e quizáis sexa un plus.
alyan
Organización
31/03/08
0 Carreiras
57 Mensaxes
Moaña
Dom, 07 Out 2018, 7:42 Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Concello de Moaña
Moitas grazas a todos polas felicitacións e polas aportacións.
O tema da homologación é moi evidente pero tamén moi caro, por iso sendo un club moi modesto estamos buscando a axuda necesaria. Me parece perfecto o tempo neto e o tema do paso por meta 5k aprox.
Se tedes mais aportacións son benvidas.. ¿qué opinades do dia? ¿mellor Sábado pola tarde ou Domingo pola mañan?
Lun, 08 Out 2018, 12:57 Asunto: Re: XV Carreira Pedestre Concello de Moaña
Grazas a vos. A min me gustaba moito o domingo por a mañan, porque así me quedaba a pasar o día por ahi. Pero o cambio a tarde, me agradou moito, pois chegou con moito tempo, e me paso a tarde coa familia. Ademáis de non ter problemas de cruzarvos con outra carreira. Neste caso, o 7k do desafío illas cíes, que coincide o día seguinte, é onde moitos de nos volvemos a acudir o día seguinte. Así que por min gañador sábado a tarde.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos