Mér, 03 Out 2018, 18:06
Asunto: Re: Sorteo 10 dorsais para Pedestre Santiago (28/10/18): ata
Quero participar no sorteo.
Xa son unhas cantas edicións que levo participando en esta carreira, a primeira que corrÃn, e única no meu calendario durante bastantes anos. A miña última participación foi o ano pasado.
Que dicir da carreira, para min é correr na casa. Conozco ben cada zona pola que se corre pq teñoas feito entrenando, andando, en coche, ou ás 20 uñas despois de unha boa festa. Tampouco vou dicir que o recorrido é sublime, pq non é certo, pero sà que hai que recoñecer que despois de Galeras a cousa cambia. Eso sà o ambiente e de carreira grande, e os números de inscritos asà o validan.
A primeira parte da carreira é para ir pillando ritmo, e sobre todo non facer alardes, pq a Vite non se pode chegar xusto de forzas, nin dalo todo subindo, de feito eu sempre adianto máis corredores unha vez que coroo Vite, que na propia subida.
A chegada é o que os outro foreiros comentaron, un montón de xente animando, vas correndo sen saber moi ben por donde pisas, tes sensación de estar en unha carreira grande, pq o é.
Alguén comentou o "andamio" que montaron o ano pasado a modo de puente/pasarela no Obradoiro. Por favor que non o monten este ano, pq non sei como non houbo unha desgracia con ese invento do demo. É mellor ir dar unha volta polas rúas aledañas, para cruzar, que pasar por esa ruleta rusa.
Para min a organización non está a altura da carreira pero, como xa comentei outras veces, en Stgo non é fácil facer este tipo de cousas, sempre hai algo que o dificulta, asà que igual non hai moita marxe de mellora cas condicións actuais.
Hai que apoiar este tipo de eventos, pq un ano igual chegamos a finais de outubro e xa non hai Carreira Pedestre, e aÃnda que o circuito sempre se poderá facer por conta propia, non terá o tufillo que percibes cando participas na carreira.