Foros ›
Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
patitas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/02/12
15 Carreiras
101 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2018, 18:34
Asunto: Re: Pedestre Santiago 2018, 28 de Outubro.

Lo que respecta al guardarropa para mi una buena opción seria que una ONG u otra entidad social se hiciese cargo y poner un donativo por ejemplo de 3€. tendría una buena recaudación para causas sociales y a mi y creo que a otros que van a ir de fuera de Santiago les compensa con tal de no meter el coche en Santiago ese día. A mi me viene mejor tren y aún me sale más barato que el coche. La policía local creo que también lo agradecería. Todo ventajasjavascript:emoticon('post', 'message', ':-D')
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1937 Mensaxes
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Respostar citando Envío Xov, 04 Out 2018, 19:01

Algunos compañeros que conozco, dejan su mochila en algún establecimiento hostelero y luego recompensan un poco tomándoles unas cañitas.

No es lo ideal, pero sería una opción para la gente que venga de fuera y no tenga donde dejar la mochila. Según me cuentan, la gente del sector hostelero suelen ser bastante hospitalarios en ese aspecto.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
EnriqueC

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
24/01/17
7 Carreiras
200 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 05 Out 2018, 14:45

patitas escribió:
Lo que respecta al guardarropa para mi una buena opción seria que una ONG u otra entidad social se hiciese cargo y poner un donativo por ejemplo de 3€. tendría una buena recaudación para causas sociales y a mi y creo que a otros que van a ir de fuera de Santiago les compensa con tal de no meter el coche en Santiago ese día. A mi me viene mejor tren y aún me sale más barato que el coche. La policía local creo que también lo agradecería. Todo ventajasjavascript:emoticon('post', 'message', ':-D')

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Edito: en cualquier caso soy muy escéptico de que se vayan a producir cambios. Por una parte: cierta tendencia al inmovilismo existente a nivel general. Y por otra parte: cierta tendencia a ponerse a la defensiva en cuanto hay la más mínima crítica a cosas que son ciertamente muy mejorables.
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
947 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 08 Out 2018, 6:33

patitas escribió:

Pois que gran idea tiveches. Seguro que algunha das asociacións locais poderían recaudar uns centos de euros nunha mañá.
VICTORALVAREZ

Experto no foro
Experto no foro
13/10/10
196 Carreiras
5440 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 11:26
Asunto: Re: ¿Pedestre Santiago 2018?

pedestresantiago escribió:
Anímate a participar. Te garantizamos que no te defraudará. Saludos

Tenéis pensado algo para evitar el taponamiento después de llegar??

Gracias
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 11:38

Aplauso Aplauso Aplauso

Esperadme para 2019.

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
sonsuso

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
9/10/11
0 Carreiras
1338 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:15

Grazas por pasaros polo fío a responder aos comentarios! Aplauso

O que si, para outras veces, podedes citar as mensaxes ás que respondedes, para saber a que corresponde cada resposta Guiño
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:34

memphis_ESP escribió:
Moi triste o trato hacia esta carreira. Pero tamén como saben que é unha das máis multitudinarias e saben que imos ir de todas formas... pois non teñen motivación, xa non digo para mellorar, pero polo menos abrir inscripcións cun mes antelación (aínda que xa sabemos que é sempre o último domingo de outubro)
Bo día. Efectivamente, a carreira sempre é o último domingo de outubro. Malia o que poida parecer dende fóra, traballamos nela con moita antelación. É unha proba que implica a anunciantes, administracións e provedores, e resulta difícil cadralo todo para abrir antes as inscricións. Grazas polo comentario. Saúdos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:36

Rufino escribió:
É unha vergoña que ésta proba mítica de Stgo non estea aínda no calendario.
Saben que lles sobran participantes e se esforzan o mínimo.
Saudos.
Ola Rufino. Non nos sobran participantes, senón que o noso obxectivo é que a proba gañe corredores ano tras ano, que desfruten dunha carreira única polas rúas de Santiago. Precisamente por cuestións de organización, non nos é posible adiantar o periodo de inscricións. O que sempre é seguro é que a proba ten lugar na última fin de semana de outubro. Saúdos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:37

sonsuso escribió:
O ano pasado a carreira non se anunciou ata a primeira semana de outubro máis ou menos, e relendo o fío da carreira do ano pasado, a estas alturas creouse o evento en championchip (pero sen información ningunha). Polo resto nin idea Pensando
Ola Suso. Grazas polo teu comentario. A carreira sempre é na última fin de semana de outubro, e a presentación da proba adoita ser nos primeiros dez días do mes cando temos pechados tódolos flocos dunha proba coma esta na que hai implicadas moitas persoas. Saúdos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:39

sanmikel escribió:
Levo 4 anos correndo, e ainda non fun. Non me pegou a curiosidade, si o fixeron outras máis lonxanas. Me da que salvo por algunha quedada con amigos, non a vou correr nunca.
Convidámoste a que participes na proba porque che vai encantar. Dende a organización facemos o posible e o imposible por solventar os problemas que se van presentando. Saúdos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:41

Rufino escribió:
É unha vergoña que ésta proba mítica de Stgo non estea aínda no calendario.
Saben que lles sobran participantes e se esforzan o mínimo.
Saudos.

pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:42

Kalimero escribió:
sanmikel escribió:
Levo 4 anos correndo, e ainda non fun. Non me pegou a curiosidade, si o fixeron outras máis lonxanas. Me da que salvo por algunha quedada con amigos, non a vou correr nunca.

Cuestión de gustos. Eu levo correndo dende o 2006 e non faltei en ningunha edición. 150 kms ida e outros tantos de volta.
Grazas Kalimero Aplauso . Agardámoste un ano máis. Saúdos
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:43

DoctorSlump escribió:
Una de mis carreras preferidas de Galicia. Imprescindible. Y si este año me la pierdo es sólo por una excelente razón (estaremos volando a Nueva York ese día).
Ya que este año no puede ser, te esperamos el próximo. Feliz viaje
pedestresantiago

Novo foreiro
Novo foreiro
3/10/18
41 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 18 Out 2018, 14:44

mac-ray escribió:
Esos últimos kms non se viven en ningunha outra carreira, unha carreira moi moi especial que de ter un trato organizativo acorde aos tempos que corren sería hoxe en día un referente nacional.
Moitas grazas polas túas palabras. Dende a organización traballamos arreo para que a vosa experiencia sexa mellor ano tras ano. Saúdos

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos