Sáb, 06 Out 2018, 19:04
Asunto: Re: [TRI] X Triatlón Memorial Míchel Pontenafonso - (6/10/
Boas tardes a tod@s. A verdá que o pasei en grande neste perfectamente organizado triatlon sprint memorial Michel. O ano pasado quedeime sen praza e este ano casi quedo sin ela, pero fun mais espabilado para anotarme como primeiro na lista de espera.
Volverei sin dudalo. Sodes mois grandes.
A miña decepción
, non sei seguro si perdin o meu gps garmin mentres nadaba, que levei moitos golpes por todos los lados, ou no tramo da transición o sair da auga e mentres ia quintando o neopreno en carreira. O certo e que o chegar a collela bici, deime conta que non o tiña na muñeca. Por certo e a primeira vez que levei o gps na muñeca para nadar e que mala experiencia
, una y no más. Normalmente levoo sempre por dentro do gorro de natación para que non se molle e ademais tamen colle moitisimo mellor a sinal satelite por ir sempre o aparato por fora da auga. Tamen teño levado na muñeca pero por dentro do neopreno pero se me facia algo mais incomodo ainda que desa maneira nunca o perdería.
Dende aqui, si alguien topou este reloj gps Garmin 310xt como o da foto, agradecería enormente a sua amabilidade e bondad de notificarmo.
Moitas gracias.
Dios dea salú, que sobra onde destrajala...