Xov, 18 Out 2018, 9:44
Asunto: Re: Incidencias Circuíto 2018-2019
E tanto Xabier,... compartimos varios kms. Ti corrias cunha camiseta do C.A.R. Marisqueiro (se mal non recordo,... alto e forte como un mundo). Eu iba de negro e amarillo, coa "mochila dos chinos". Collinte nunha subida antes do avituallamiento do km. 35,... dixenche algo así coma "...vamos fundidos amigo..." jajaja,... falamos un pouco do mal que ibamos todos xa aquelas alturas, despois deixeite e volviche collerme no avituallamento do 42, que eu estaba xa colapsado da cabeza, e tiven que quedarme alí un rato falando cos voluntarios e recuperando un pouco,... e despois volvinche pasar na segunda subida. Recordo de ti que me chamou moito a atención que por exemplo eu nas subidas camiñaba que outra cousa non podía,... e sen embargo ti, a pesar de ir mal, ibas trotando todo o rato,... polo menos eu non recordo verte andar.
Gardo un bo recordo de ti,... e gardarei un boisimo recordo desta carreira probablemente o resto da miña vida, xa que ata agora o mais que fixera foi un 24 km con 1300 e esta, con todo o que é, creo que me saiu moi ben (para o que eu son, claro está). Ademais, TODO o dese Trail foi fantástico.
Grazas Amina por correxilo e un saúdo Xabier.