patitas escribió: |
Lo que respecta al guardarropa para mi una buena opción seria que una ONG u otra entidad social se hiciese cargo y poner un donativo por ejemplo de 3€. tendría una buena recaudación para causas sociales y a mi y creo que a otros que van a ir de fuera de Santiago les compensa con tal de no meter el coche en Santiago ese día. A mi me viene mejor tren y aún me sale más barato que el coche. La policía local creo que también lo agradecería. Todo ventajasjavascript:emoticon('post', 'message', ':-D') |
patitas escribió: |
Lo que respecta al guardarropa para mi una buena opción seria que una ONG u otra entidad social se hiciese cargo y poner un donativo por ejemplo de 3€. tendría una buena recaudación para causas sociales y a mi y creo que a otros que van a ir de fuera de Santiago les compensa con tal de no meter el coche en Santiago ese día. A mi me viene mejor tren y aún me sale más barato que el coche. La policía local creo que también lo agradecería. Todo ventajasjavascript:emoticon('post', 'message', ':-D') |
memphis_ESP escribió: |
Moi triste o trato hacia esta carreira. Pero tamén como saben que é unha das máis multitudinarias e saben que imos ir de todas formas... pois non teñen motivación, xa non digo para mellorar, pero polo menos abrir inscripcións cun mes antelación (aínda que xa sabemos que é sempre o último domingo de outubro) |
Rufino escribió: |
É unha vergoña que ésta proba mítica de Stgo non estea aínda no calendario. Saben que lles sobran participantes e se esforzan o mínimo. Saudos. |
sonsuso escribió: |
O ano pasado a carreira non se anunciou ata a primeira semana de outubro máis ou menos, e relendo o fío da carreira do ano pasado, a estas alturas creouse o evento en championchip (pero sen información ningunha). Polo resto nin idea |
sanmikel escribió: |
Levo 4 anos correndo, e ainda non fun. Non me pegou a curiosidade, si o fixeron outras máis lonxanas. Me da que salvo por algunha quedada con amigos, non a vou correr nunca. |
Kalimero escribió: | ||
Cuestión de gustos. Eu levo correndo dende o 2006 e non faltei en ningunha edición. 150 kms ida e outros tantos de volta. |
DoctorSlump escribió: |
Una de mis carreras preferidas de Galicia. Imprescindible. Y si este año me la pierdo es sólo por una excelente razón (estaremos volando a Nueva York ese día). |
mac-ray escribió: |
Esos últimos kms non se viven en ningunha outra carreira, unha carreira moi moi especial que de ter un trato organizativo acorde aos tempos que corren sería hoxe en día un referente nacional. |