Ven, 19 Out 2018, 9:08
Asunto: Re: I Maratón Vig-Bay, motivo da XX Media Maratón 07/04/19
sanmikel escribió: |
karris escribió: |
Moitas gracias. Debes ter datos da organización, porque pola web o que se di é outra cousa. Paréceme máis dura deste xeito, porque subir Vite 3 veces vai custar. |
Karris, non teño datos da organización, nen teño contacto con eles.
Básicamente é a conclusión que chegei de analizar o que expuñeron na web, e ademáis dan exactamente os km que din.
¿Como entendes ti o que pon na web? Para estar seguro que non me engano no circuíto. |
Pois, a ver, se temos isto: "Salida Avenida de Samil, a la altura del Hotel Samil, utilizando todo el ancho de la calzada. Continúa por rúa Canido, Cesáreo Vázquez, PO-325 (Ricardo Mella) hasta cruce con rúa Mide (Todo el ancho).(Km 1,2,3,4,5 más 700m donde está la rotonda) A partir de ahí se usara el carril derecho (Km. 6,7,8,9,10) A la altura del Km.11 se hará un cambio de sentido para usar el carril derecho de vuelta a Vigo . Los Kilómetros 12,13,14,15,16,17,18,19,20 y 21 se harán por el carril derecho hacia Samil (en Samil se usaran los dos carriles) Allí se dará la vuelta (cambio de sentido) antes de la rotonda de la Avd. de Europa."
Entendo que di que sae coma sempre ata o cruce con Mide (km 5.7) e a partir de aí segue no mesmo sentido ata case a baixada a praia América, pero só cun carril. Danme os km (km11). Cambio de sentido (ata o momento non dixeron en ningún sitio cambio de sentido. E especifica volta para Vigo. E despois ata facer os outros 10 e pico non fala de outro cambio de sentido (na rotonda de Samil). Eso é o que entendo eu lendo o da web.