G.Silva escribió: |
A modo de apunte, finalizados na carreira de adultos: - 2011: 3037 - 2012: 3272 - 2013: 3595 - 2014: 3793 - 2015: 3549 - 2016: 3461 - 2017: 2988 |
sonsuso escribió: |
Carreira espectacular, carreira especial. Xa dende a subida en Concheiros comeza a ser distinta. Logo esas rúa polo escuro Ensanche (bonitas non son, pero tenme gracia correr por aí). A parte do Campus, na que parece que vas adestrando como calquera outro día da semana. O quilómetro e pico de Galeras e Salvadas, que pouco agradecido é! Vite, a min me parece a mellor parte da carreira. Realmente levamos 9km esperando a que chegue ese momento (para ben... ou para mal xD). Un penúltimo quilómetro recuperándote do peor... e preparándote para o mellor: un tobogán pola zona vella. Unha zona vella chea de público e cun ambiente especial. Isto é a Pedestre! E por isto ten case tres mil chegados a meta ![]() |
Papa-Léguas escribió: |
En otro orden de cosas, me gustó el detalle de la medalla. No me esperaba ser "medallista" después de la tan pésima carrera que hice. ![]() |
sonsuso escribió: |
[...], así como o plus ou guinda do pastel que sería cronometrar a subida a Vite. |