Cita: |
O Concello da Coruña e a Federación Galega de Atletismo organizan o próximo 14 de abril de 2018 2019, o VIII Maratón Coruña42, cunha distancia homologada de 42.195 metros, que coincidirá co Campionato de Galicia Absoluto e de Veteranos Individual e de Clubs, incluída no calendario nacional da RFEA. Paralelamente, realizarase unha proba de 10 km. CIRCUÍTO: O percorrido para a carreira de Maratón está situado no centro urbano da cidade da Coruña. Tanto o circuíto da carreira de Maratón (42.195 m), como o da carreira simultánea de 10 km están homologados pola Real Federación Española de Atletismo (RFEA). CONTROL TÉCNICO DA CARREIRA: As carreiras estarán controladas polo Comité Nacional de Xuíces da RFEA e o Comité Galego de Xuíces da FGA. INSCRICIÓNS: As inscricións populares realizaranse ata o día 7 de abril ata as 23:59h. As inscricións gratuítas para o Campionato de Galicia terán que realizarse exclusivamente a través do sistema online da RFEA ata as 23.59 do 7 de abril de 2018 (Circular do Campionato) Bonificacións na C42: 50% para persoas maiores de 65 anos, posuidoras do Carné Xove e desempregadas. Para acreditar estas circunstancias, é suficiente cunha declaración responsable, que se entenderá realizada no momento que se marque a opción "solicito bonificación", no formulario de inscrición en liña ou na folla de inscrición presencial e enviarlle os documentos que se detallan a continuación, á Federación Galega de Atletismo mediante un correo electrónico ao seguinte enderezo: info @ carreirasgalegas.com • Maiores de 65 anos: fotocopia do DNI. • Posuidoras do Carné Xove: fotocopia do DNI e do Carné Xove • Persoas desempregadas: fotocopia do DNI e informe de períodos de altas e baixas, expedido polo Servizo Público de Emprego (INEM) antes do día da inscrición na carreira ou unha fotocopia da tarxeta de desemprego. • O prazo para enviar os documentos por correo electrónica remata ás 23:59 h do 31 de marzo de 2019. ENTREGA DE DORSAIS E CHIPS: As persoas corredoras inscritas serán informadas da data, do lugar e do horario da entrega. |
Delatorre" 7/11/18 13:43 escribió: |
Increíble. Mientras por el norte seguimos sin noticias (para variar del C42). Propongo hacer una petición común a los responsables de Coruña para un cambio de fecha: a los que nos gusta correr nos encanta la idea de poder hacer dos maratones en Galicia en 2019. Que no quiten la ilusión y sepan lo que es la gestión deportiva y de eventos. |
roberto"8/11/18 07:59 escribió: | ||
|
obranabe" 8/11/18 12:25 escribió: |
Yo me apunto a ese cambio de fechas. Y con algo más de margen incluso. |
apostol escribió: |
Maratón Vig-Bay - - 424 Maratón Coruña - - - 0 Y eso que yo voy a participar en los dos, pero me lo están poniendo difícil |
apostol escribió: |
Maratón Vig-Bay - - 424 Maratón Coruña - - - 0 Y eso que yo voy a participar en los dos, pero me lo están poniendo difícil |
kartiza escribió: |
Se ve que una carrera la organiza una Organización con toda la intención de hacerlo lo mejor posible y la otra pues un ayuntamiento sin muchas ganas, casi como una obligación... |
Poulidor escribió: | ||
¿Nas dúas? Iso estábamo plantexando eu, a modo reto e, obviamente, sen ir a tope, pero teño moitas dúbidas de que o corpo aguante |