Lun, 26 Nov 2018, 9:37
Asunto: Re: Diario de Sanmikel
Domingo 25, VII Media Maratón Solidaria Zona Aberta.
Unha das miñas carreiras preferidas. Ademáis de ser onde teño case todas as miñas mellores marcas, con un trato xenial o corredor, é un circuíto rapidísimo.
Levaba xa en obxetivo dende a MM de Pontevedra para ver se podía baixar a miña marca do 2014. Con Suso rondándome de que fosemos a por sub 1:20 aceptei, pero eu sabía que era demasiado ambicioso.
Na liña de saída aceptamos Suso, Losada e un servidor de sair a 3:49.
O tempo pasa voando en Vilagarcía, saudas a tantos amigos e coñecidos, que cando te das conta é a saída e non queces nada. Café con de Porriño e Vigo, Saúdos cos de Melide, Foto co Carma, Conversas cos de Cambados, Vilagarcía....
Sen darnos conta, levabamos 3 minutos de quecemento e xa ía ser a saída.
Se creou un pouco de alboroto, por un desvanecemento de un corredor. Todo foi un pouco caos, pois non sabíamos nada. Por sorte parece que non foi nada. Despois de vir a ambulancia, e todo se tranquilizase saimos, tamén con moitos fakes, pois a pistola non funcionaba, ata 3 veces lle daba o home, pero nada. Como se fose un toreiro, fixo un pase de capote e nos invitou a saír.
Como sempre Vilagarcía é especial, unha barbaridade de corredores diantes nosa.
Primer km a 3:46. Onde como íamos falando, se nos uniron varios corredores para ir a ese rimto, habíamos pactado 3:49 (non é sub 1:20, pero con un pouco que se aprete se consigue).
Segundo km en 3:49, Suso e eu a cabeza do grupo.
Tercer km a 3:43, onde se me da retrasarme uns metros e mirar, e ver que somos preto de 8 corredores os que vamos no grupo.
Ese km sae moi rápido e o perfil fai que aceleres en moitas ocacións, neste caso Pepe.Losada, pegou un aviso, e reculei un pouco, pois íamos un pouco rápido.
Os km van a rimto( km4 3:52, km5 3:50, km6 3:47, km7 3:53), no km 7 Suso e Pepe nos sacan uns 15m, eu vexo que van moi fortes e prefiro manter a distancia e non collelos. No km 6 están os gaiteiros no centro da Vila, onde aproveitamos para darlel un aplausos.
Me quedo só con un corredor chamada Edu, co cal fixen o resto da carreira, e durante os seguinte 3 km eu lle digo que non vou ir a por eles, que prefiro reservar un pouco para o final. É tamén di que mellor, ainda que me quedou a espiña de non achegarme a eles (
km8 3:50, km9 3:51, km10 3:51). Paso con Edu o
km10 e 38:13 .
Suso e Pepe xa nos sacan uns 30-40 metros. Eu aproveitei para darlle un mini mordisco a un plátano no avituallamento do km 10.
km 11 a 3:51 e
km12 a 3:50, onde nos pasa un corredor do pinarium como mínimo a uns 15s más rápido que nos.
A verdade e que vamos xuntos eu e Edu, a él o gps lle pita uns 40 metros ontes da marca do chan da homologacións, eu fago todas os laps por a organización.
Km 13 a 3:50, km14 a 3:53, onde lle digo o compañeiro que este vou tirar un pouco máis que saiu máis lento, e sae o km15 a 3:49. Neste km no pasa un corredor, non vai tan rápido como o do pinarium, pero vai máis rápido. Creo que neste km 16 Edu se queda atrás e me di que siga, eu sigo a ritmo non aumento, paso o
km16 en 3:52. O corredor que me pasou me saca metros, case uns 100. Vexo moi o lonxe a Pepe e a Suso, pero xa me levan maís de 200m. Toda a carreira aproveitei para Saudar e chocar a man na parte do circuíto que nos cruzabamos cos compañeiros, Pero a partir de aquí xa non podía.
Km17 intento apretar un pouco para ver se son capaz, pero cando paso o lap, vexo que me sae en 3:50. Neste intre visto que non me vale de nada, fago cálculos e me relaxo mentalmente. Iso creía eu, pois a partir de aquí xa non mirei máis o reloxo, ainda que lle daba o lap.
km 18, xa vou tranquilo, ainda que se me empeza a facer longa a carreira, estamos en carril, os gaiterios dese km non teñen prezo, ata sorríen. Eu continúo o meu e no
km19 paso o rapaz que me adiantara no 16, nese intre non miro o reloxo, pero sae a 3:47. So desexo chegar a meta, xa me estou canso, e resulta que ainda que non vou coa intención de apretar, me sae o
km20 e 3:43. O km 21 sego igual, considero que non estou aprento e sae a 3:39, para rematar eses úlitmo metros en 21s. Entrando no mesmo segundo dun rapaz o cal non lle esprinetei, pero que nos últimos 500 metros lle recortei moitísimo.
Para o crono en 1:20:32 Neto. Nos damos un abrazo os 3. Suso, Pepe e un servidor, nos preguntamos e todos facemos MMP. Nos sacamos unha foto (que esepero que me pasen
), onde debemos ter cara de felicidade e de resucitar.
O rematar un trote obligando a Suso a facer 400 metros a ritmo de andaina, ducha rápida e tomar unhas cañas cos amigos..
Eu persoalmente non podo pedir maís. Despois de 4 anos fago marca en Homologada, tiña 1:20:07, e recorto 35s, non é moito, pero é un éxito persoal.
O segundo 10k (10-20) sae 7s maís lentos, pero tal como sae o 21, sae unha media máis rápido a segunda parte que a primeira. Pero por uns 3 segundos digamos que fixen toda a media o mesmo ritmo.
So podo agradecer a organización todo o esforzo, estivo perfecto, e iso que non as tiña todas conmigo, pois este ano foi o máis desinformado de todos. Sen embargo estou encantado de errar.
Avituallamento típico desta carreira, froita, chocolate, rosaca, bizcoito.
Intentei falar, saúdar, dar ánimos os meus amigo e coñecidos cada vez que me cruzaba con eles, ata que me duraron as forzas alá por o km 17. A partir de ahí agradecer a quenes mos deron a min. Tamén intentar subir o tono do ambiente de Vilagarcía, aplaudindo os espectadores e dando aplaúsos.
Suso, Pepe é un servidor seguro que repetirán nunha media, so falta que Maseda non se vote atrás para c21. Esa vez a marca voltará a baixar!!!
A semán rematou con 47km, 1 pachanga de futbol sala, e 1 MMP. Sen queixa.
Última edición por sanmikel o Lun, 26 Nov 2018, 13:43; editado 2 veces