Forrestgon escribió: |
Hola Paticorto, Buena idea. Lo tendré en cuenta para futuras carreras. Aparte de repartir gastos , los intercambios de experiencias y de impresiones durante el camino siempre suelen ser muy interesantes. Un saludo. |
Forrestgon escribió: |
Hola a tod@s Alguien tiene una plaza libre para compartir coche desde A Coruña para la SinSon del Domingo que viene? Obviamente gastos a medias. Es una carrera que nunca hice y tiene buena pinta... Si es así, me apuntaría que el plazo acaba mañana. Saludos. |
sanmikel escribió: |
Se me permites, paticorto, vouche dar un consello, vaite: É a carreira de 10k, coa que mellor recordo me quedei, por o seu circuíto. Se non vou e por que dende vigo, implica unha loxística familisr excesiva. Me encanta eses 2km finais baixando.(son máis, pero asi esta ben) |
Paticorto escribió: | ||
Por falta de ganas non é jaja. O tema principal é que apenas levo correndo 2 meses, nos que fixen 4 carreiras entre 5 e 6K. E de momento dame a impresión que os 10K se me van facer moi largos. Sempre hai unha primeira vez dicen por ahí, pero non sei se estarei preparado |