Lun, 31 Dec 2018, 13:34
Asunto: Re: II TRAIL SAN SILVESTRE MINAS DE SAN FINX LOUSAME [30/12/18]
Noraboa a organización. Bonito recorrido e con moitos voluntarios dando animos e axudando no que fixese falta. Avituallamentos perfectamente repartidos e moi completos ( e colocados nos kilometros que indicastes no reglamento).
Para min todo estivo ben....salvo un detalle. No meu caso (fun o ultimo clasificado do trail longo, cando eu cheguei a meta salvo a miña muller e o arco de meta , casi non habia nadie mais ali. Entendo que esperar por un participante 4 horas e un toston, pero tamen penso que se no reglamento non pon nada de que hay que terminar como moito en 2 , en 3 ou nas horas que sexa , mentras un participante estea facendo a proba dentro do tempo permitido, alguen da organización e a persoa animadora-presentadora (neste caso Terio) deberian estar na linea de meta esperando polos participantes que todavia esten realizando a proba. Penso que todolos participantes, do primeiro o ultimo nos merecemos o mesmo trato e respeto.
Por outro lado , e esto si que de verdade me pareceu mal; si a persoa que entrou xusto diante de min lee esto: SI NON SABES SE ERES O ULTIMO, MELLOR ESTATE CALADO . O que non se pode e ir decindolle os voluntarios dos cruces, dos avituallamentos, e de meta que eres o ultimo , cando detras tua ven mais xente participando. Ca tua aptitud o que podes conseguir e que algun voluntario se marche do cruce onde esta e que a persoa que todavia ven detras participando chegue a ese cruce e vaia por onde non debe . Sexamos responsables.
E despois deste " libro", volvo a felicitar a organización pois para ser o segundo ano e con todos os participantes que conseguistes xuntar, estubestes casi de 10.