Xov, 24 Xan 2019, 4:48
Asunto: Re: Correr Descalzo
Andrés61 escribió: |
...Me siento totalmente inseguro. En la Nigrán Area sería una carrera donde podría probar; pero, aparte de que al menos la última vez que la corrí lo prohibían expresamente, el temor a que me den un pisotón o pisar un guijarro me da mucha inseguridad. No creo que llegase a desconectar durante toda la Carrera.
Los argumentos biomecánicos suenan convincentes pero la almohadila plantar que tienen las personas que lo hacen desde niños no se adquiere en unos cuantos meses por mucho que entrenes.
En fin, el caso es mantener la curiosidad. |
vaia! nunca me cadrou ir a un sitio onde non puidese correr descalzo
Gracias pola información.
Ainda que correr descalzo na plaia non é a mellor idea desde un punto de vista funcional e incluso biomecánico (entérraste máis que con zapatillas).
Con respecto a "almohadilla" non sei moi ben ao que te refires, pero se te refires a crear unha capa grasa máis acolchada para "amortiguar" debo dicir que
esto non funciona así. A "amortiguación" realízase a través dos ligamentos e músculos de todo o corpo, principalmente facendo que actúe como un muelle que se comprime e estira. Esto é unha
metáfora algo forzada, só a efectos de comprensión e para explicar que precisamente o cambio biomecánico que se produce.
Un carril-bici de cemento
liso e limpo é o mellor sitio para correr descalzo.
-- Chámame "ghose"