Lun, 01 Abr 2019, 11:30
Asunto: Re: I TRAIL OUTES “SUBIDA AO TREMUZO”
En xeral, gustoume o percorrido. Quizas na baixada trataria de meter algun sitio un pouco mais tecnico e tratar de eliminar camiños, pero ben. En canto a señalización eu non tuben problema, pero houbo moita xente que si o tivo, e tamen algun que o problema o buscou el soliño. O tema da señalización e algo que debedes mellorar para o ano, porque resulta algo desalentador ter que adiantar a mesma persoa tres veces sin que esa persoa che adiante en ningun dos casos, e xa non digamos chegar a meta e ver que xa hai quen chegou antes que ti sin haberche adiantado. No meu caso non ten mais importancia que uns postos mais a diante ou mais atras na clasificación, pero pode haber quen se quede sin subir o podium por este feito sexa ou non intencionado.
En canto o que faltou algo de avituallamento en meta.........pois non ,....sobrou de todo.....auga , empanada, tortilla, refrescos,......estiven casi hasta o final de todo e quedaba ali "material" para outra tanta xente. Nese aspecto, desde o meu punto de vista de 10.
Vemonos no 2020