sanmikel escribió: |
Bueno eu quero agradecer moitísimo a organziación haber feito esta Maratón, me gusta o caracter excepcional, pero non me gustaría un carácter anual, quizais cada 5 anos, 10, etc... O de protección civil, policía, tráfico, voluntarios, organizadores, nenos ... foi espactacular e fantástico, eu diría moito máis que as Vig-Bay que fixen. A organización da carreira pre e post, diría que perfecta, cara tema organizativo. Grazas. |
sanmikel escribió: |
Quería aproveitar e separar esta mensaxe da anterior, pois tamén me quedei con mal sabor de boca, e non merece desvirtuar todo o bo que tivo a Vig-Bay Maratón. Eu fixen a miña primeria Maratón o Domingo pasado. Sempre escoite a todos meus amigos corredores e coñecidos, que as maratóns son unha pasada. As festas do días anteriores, o ambiente, a feria do corredor, etc.. E que tamén a chegada a meta é espectacular. Que as medallas, as camisetas, a zona de chegada con múltiples opcións... Sempre se me caeu a baba, cando me falaban destas cousas das maratóns, e tamén cando vía as camisetas das maratóns de finisher destas probas. Por iso nese aspecto a miña decepción con a Vig-Bay. A Vig-Bay Maratón, non foi máis que extender a 42 (que organizada xa é moito). Me esperaba maís antes, e moito máis despois. Se o problema foi económico, me da que dos 1200 inscritos que fomos, nos daba igual pagar 30 que 50, e creo que a participación hoube sido a mesma. Se non foi económico e foi feito así, vale, pero a min me decepcionou, derivado das grandes expectativas que tiña nestes aspectos comentados antes. So é unha opinión, e non é unha crítica. Me encantou a carreira e a organización da mesma. |
gertiz escribió: |
Por curiosidade. Cal é a razón pola que algúns decides que non se repita o maratón ata dentro duns anos? Non sería xenial ter unha proba destas características como teñen outras cidades? |
Eloy escribió: |
Yo es que siempre me imaginé una maratón en Vigo pasando por el puente de Rande, tipo el de Brooklyn en NY. |
codes escribió: |
... sigo diciendo que con 30€ de inscripción en otras carreras harían maravillas... no se, siempre me dio la impresión de que podían estirarse un poco mas... |