Piky Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Xov, 13 Mar 2008, 15:14 Asunto: LESTROVE a pesar del retraso acepta mi sincera felicitación. Larga vida real y virtual a Lestrove :=D> :=D> Todos temos unha leiriña en Conxo
Xov, 13 Mar 2008, 17:06 Asunto:
Felicidades Lestrove. Que sigas cumpliendo muchos mas en tan buena forma.
Killoke
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes
Ven, 14 Mar 2008, 23:24 Asunto:
Nunca es tarde ,¿verdad? Felicidades amigo , te deso lo mejor para este nuevo año para ti , cuidate.
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Sáb, 29 Mar 2008, 17:55 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!
Agradecido estou a todos os que vos acordáchedes de min o 10 de Marzo,pois 18 primaveras non se cumplen todos os dias.
Un abrazo enorme para todos.
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Sáb, 29 Mar 2008, 23:58 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!Felicidades Flip polo teu cumple.
Tamén é de recibo felicitar atrasadamente,pois o foro non furrulaba,a FEMA e BANDERAS,que o dia 12 e 21 respectivamente cumpliron anos
Dom, 30 Mar 2008, 11:08 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!
Dende logo, este Lestrove sempre anda en todo. Amigo, debes ter un macrocalendario coas datas de todos os foreiros, porque nunca esqueces unha data, meu rei... ainda que o foro estea parado durante dúas semanas ti segues a controlalo todo.
Dom, 30 Mar 2008, 21:31 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!
Muchísimas gracias por vuestras felicitaciones, AMIGOS!!
Yo también os echo de menos, que conste
El secuestrador me hace sentir muy bien y el síndrome de Estocolmo está claro
Felicidades Xan (qué mayor te estás haciendo!!!), Felicidades Lestrove. Tú siempre taan amable. Gracias. Qué cumplais muchos más!!!
Pronto nos vemossssssssssssssssssss No siempre lo urgente es lo importante
Piky Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Ven, 18 Abr 2008, 9:50 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!MUCHAS FELICIDADES A DOS MIEMBROS DEL CARSANTIAGO, Y SI, ESTO LO DIGO GRITANDO. QUE PASEIS UN BUEN DIA Y QUE VENGAN MUCHISIMOS MAS Y QUE YO LO VEA.
UN ABRAZO A MAROLA Y A JABELO Todos temos unha leiriña en Conxo
Última edición por Piky o Ven, 18 Abr 2008, 11:38; editado 2 veces
Cabuxa Foreiro Senior
17/11/06
0 Carreiras
388 Mensaxes
El Molinón, grada Este // Mexillón Arena, Tribuna Sur
Ven, 18 Abr 2008, 10:53 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!
Éste es uno de esos momentos en los que a una le encantaría ser Picapiedra, y saber hacer un despliegue super-multimedia que representase de lejos la ilusión que me hace felicitaros a ambos...pero como no tengo n.p.i., y además me voy a perder el fiestón del domingo, sólo me queda gritaros...
¡MUCHAS FELICIDADES, MAROLA Y JABELO!
(y a ver cuándo dejáis de mentir en lo de la fecha de nacimiento, que ya se va notando que os ponéis años para acumular trofeos... ) PUXA SPORTING
Ven, 18 Abr 2008, 11:28 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!
Para a miña amiga Marola moitísimas felicidades, moitísimos máis trofeos e kilómetros en bóa compañía... ¡Qué máis se lle pode pedir á vida!... ah... un pouquiño de música para o corpo... e se é tan sinxela e linda como esta... mellor que mellor.
Ven, 18 Abr 2008, 11:40 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!
Muchas felicidades para Marola y Jabelo, que lo disfrutesis durante muchos kilometros mas. Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
lestrove Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Ven, 18 Abr 2008, 13:01 Asunto: Re: !Felicidades foreros cumpleañeros!
Me sumo a las felicitaciones de mis compañeros.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos