gertiz escribió: |
Eu tamén reflexiono e digo: Se argumenta que a maratón Vig-Bai pode por en perigo a outra maratón da Coruña... Non sei pero...tiveron en conta os da maratón da Coruña de non por a súa maratón no mes da Vig? A Vig Bai leva 20 años, a outra 8... |
...Eu me refiro a que cando estaba a Vig 21k a de Coruña tampouco tivo consideración de se a data en abril era idónea ou non sabendo que estaba esa proba referente a nivel Galicia. . |
Eu tamén reflexiono e digo: Se argumenta que a maratón Vig-Bai pode por en perigo a outra maratón da Coruña... Non sei pero...tiveron en conta os da maratón da Coruña de non por a súa maratón no mes da Vig? A Vig Bai leva 20 años, a outra 8... |
Kurty escribió: |
Geritz A Vig.Bay nunca tivo unha data concreta, adaptana en función da Semana Santa eu xa a corrin tanto en Marzo como en Abril. |
alleres escribió: |
Yo olvidé el Garmin en casa y tuve que pegarme al globo de 3 h, que lo hizo muy bien, por cierto. Por curiosidad, podría decirme alguien que corriese con un 310 xt qué distancia midió el gps? Muchas gracias. |