Kurty escribió: |
Eu espero ser da partida, pero agardarei a inscribirme cando sepa seguro que podo asistir (data límite o 25). O dos non asistentes tras inscribir é unha constante, igual que pasaba na de Carballo, 35/40% de fallóns, e este ano puxeron unha cuota simbólica de 2€, a ver se así non se anota tanto "ausente", polo menos o aluguer do chip amortízano. Siux, o dorsal pon no regulamento que o dan tamén no día da proba coma sempre, segue sendo así? |
Paticorto escribió: |
Eu estou inscrito dende fai tempo. Teño unha operación nasal este mércores 24, e unha semana para recuperarme. En caso de non poder correr, sería por ese motivo, non porque non queira. En caso de non encontrarme en condicións de correr gustaríame saber se podo transferir a titularidade do dorsal e que plazo tería para facelo. |
Sioux escribió: | ||
Paticorto, por un tema de seguros no se puede transferir el dorsal, hay que enviar una relación a la aseguradora con un margen de tiempo. Espero que la operación sea un éxito y seas de la partida. Saludos |
Paticorto escribió: |
Eu estou inscrito dende fai tempo. Teño unha operación nasal este mércores 24, e unha semana para recuperarme. En caso de non poder correr, sería por ese motivo, non porque non queira. En caso de non encontrarme en condicións de correr gustaríame saber se podo transferir a titularidade do dorsal e que plazo tería para facelo. |
Kurty escribió: | ||
O meu comentario non ia para casos coma o teu, xa sabemos que en todas as carreiras, sexan de pago ou de balde hai un porcentaxe de corredores que non poden asistir por lesións, enfermedade ou problemas varios que poden xurdir nos derradeiros días. |
galaxian escribió: |
Sobre el tema de la participación, un poco lo de siempre, éramos 1100 inscritos en la carrera de adultos, y acabamos 762. Demasiadas bajas otra vez. |
AJACAST escribió: |
Y en cuanto a sumarle esos 300m para hacer cifra redonda estaría bien pero... En qué tramo ganarías esos metros¿? |