Cita: |
ponerse delante para la foto |
XoseM escribió: | ||
este era o único obxetivo, para dar relevancia ao acto e a causa que promove. Que fose nunha "carreira" ou para xogar a chave daba igual. Para min non hai caso, e mira que me parece ben que cada un se coloque onde lle corresponde por nivel, pero mellor denunciémolo (na miña opinión) con calquera das fotos das carreiras de por aquí, que hai quen se abona a estar en primeira fila. grazas por suxerir o debate |
Paticorto escribió: |
Pois eu penso como Corredor101. E xa postos a falar de caixóns de saída, aínda que me critique todo o exército de feminazis, a ver se apostamos por igualdade real, e se acaba coa pantomima de poñer a mulleres en caixóns diferenciados por tempos distintos dos homes en lugares que non lle corresponden. Por exemplo, nun 10k, mulleres cun tempo de 40min, con dorsais asignados para o caixón preferente, mezcladas cos atletas masculinos que loiten pola victoria e os primeiros postos. ¿As mulleres non estorban na saída? Teñen habilidades innatas para evitar tapóns? Ou simplemente e puro postureo para a visibilización na saída? |