Dom, 08 Set 2019, 20:28
Asunto: Re: XXXV Carreira Popular Concello de Meaño [08/09/19]
Xa na casa, e analizando esta irrepetible mañan do segundo domingo de setembro inesquecible, solo me queda dar as gracias
. Moitas moitas gracias
Meaño non defrauda a ninguen. Non e por facer a pelota nin moito menos, simplemente que levo 17 anos seguidos correndo aqui e por algo será. Sodes a mellor organización de carreiras populares que coñezo, mimadriña! que traballos pasades para que outros disfruten do atletismo, eso chamase sacrificio e detras... un insuperable equipo organizador.
Hoxe sentinme un pouco especial, perdón, moi, moi, moi especial
cando no medio da costa dos Fornos, aparte de estar escrito unha frase animando a todo-los corredores en xeral, un chisco mais arriba, ¡Animo Xoixe! 27 anos
Somentes de ver o meu nick no asfalto, solo o meu
, fixome sentir un corredor privilexiado
un corredor fiel a esta proba durilla para moitos. Que detallazo
, eso si que non mo esperaba
E menos o da prensa escrita, que me dixeron que fan mención os meus 27 años erroneos disputados (son 17 reales) e poñen ata o meu nome a apelidos
Mimadriñaquerida! Para o ano non podo faltar que cumplo mayoria de edad
Aaaaah! e que non borren a pintada Da costa dos Fornos (Animo Xoixe! 27 anos) que dentro de 10 anos voltarei e non vai facer falta que se pinte de novo
Serán 27 reales
Debido a ese detalle, animeime a presentarme o spiker Tino, xa que como non me gusta ser o centro de atención, só en contadas ocasions
, acerqueime e asineille o meu pantalon co meu nick Xoixe e ala veu co micro xunto min
Eu estaba algo nervioso e non me salían algunhas palabras ainda que eu tampoco teño moita soltura e menos cun micro diante. Alegrouse de poñerme cara, pois falabase moito de Xoixe pero non se sabia quen era ese chaval que xa ten edad para ser abuelo
Pois nada, moitas gracias Tino, moitas gracias Marcos, moitas gracias por facerme un pouco mais feliz no dia de hoxe con esos pequenos detalles que para min foron mostras enormes de cariño hacia a miña persona. Gracias por sentirme especial nunha carreira especial con xente maravillosa coma vos.
Que gusto da correr en Meaño, un ano mais... e outro, e outro, e outro
Dios dea salú, que sobra onde destrajala...