Maxi escribió: |
O percorrido moi ben sinalizado (imposible perderse) |
XoseM escribió: | ||
gracias polo TRABALLO feito. En especial as persoas encargadas de marcar a ruta! e de coller no toxo e as silvas!! Os avituallamentos moi abondosos e nos lugares indicados, con MOITA xente en cruces e lugares conflictivos.
mellor non digo nada (despiste meu 100%), a marcaxe era perfecta Como di CESGTI, esto tamén é parte de "correr no monte" e hai que ir atentos. E si, a min tamén me gustou máis esta ruta ainda que se me fixo máis dura que o ano pasado. Edito: había alí nunha carballeira unha especie de "campanario" dunha igrexa, como se desmontasen a igrexa, a trasladasen, e lle quedase alí esquecido o campanario con campana e todo. Pasamos xusto ao pé. ¿ten historia ese campanario? |
JoaquínA escribió: |
Hola, ¿dónde podemos encontrar las fotos del trail? Gracias. Ya lo he visto. Gracias. |
ABañaTT escribió: |
Es la iglesia de San Cibran de Barcala, y en ese campanario alejado de la propia iglesia reside lo curioso de ello. [...] Siempre es interesante mostrar este tipo de curiosidades y elementos que un Concello tiene ocultos, muchas veces entre silvas y maleza. www.wikiwand.com/gl/Sa..._Ba%C3%B1a |