orion764 escribió: |
He visto que el día de la carrera se pueden recoger los dorsales en la salida (Vao) de 8:09 a 9:00. Pero el bus que va de la meta a la salida sale a las 8:45 y llega al Vao a las 9:05 Ya les envié un e-mail para confirmar que se podrá recoger el dorsal sin problemas. Os diré lo que contesten. |
Kurty escribió: |
Eu xa me fixara no horario dos dorsais, como tamén pon que os buses son as 8;45, pero imaxino que para levar a varios centos de persoas, irán saindo conforme se completen, polo que sairán máis tarde, ou eso espero, xa que eu vou ir en tren que chega a estación de Urzaiz as 8:33, polo que en canto chegue trotando para o lugar de partida dos buses. Un saudo. |
Kurty escribió: |
Pois outro que a parte de preguntar máis ou menos o que vos, pregunteille si me podían dicir o punto exacto de saida dos buses, (xa que eu chego as 08:33 en tren a Vigo o primeiro da mañán), por que din que saen da zona de meta, eso é en Montero Ríos, e noutro sitio pon A Laxe, Cánovas del Castillo. Alguén sabe o punto exacto de saida? |
jamardios escribió: |
Compañeiros, a ver se algún me pode respostar, se o sabe con seguridade. O tema do bus, teño pensado collelo na meta ás 08:45 para que me leve a saída. Son de Vigo e teño a tarxeta PassVigo polo cal non estou seguro se teño que mercar o ticket en “woutick” ou se pago coa miña tarxeta de transporte o mesmo domingo coma unha viaxe normal. |