IMOS-INDO escribió: |
Oxe foi a 21k de Vilagarcía. Seguramente moitos d vos participastes (oxe ou anos anteriores). Sempre pensei (po mue gusto claro. Os demais tenen o seu e é respetable) q sería un bo lugar pa convertila en MARATON. Hai perfil chan e pódese alongar percorrido nos estremos (Carril e Vilaxoan). Incluso ir ate Cambados. Bueno por esa zona teríamos un bo perfil e infrastructuras. Como data ideal (o meu parecer) seria finais d outubro (2-3 semans dispois da 21 d Pontevedra. Q opinades. O malo é q agora meteron C42 en outubro e ves d abril. Co doado q era ter 2 Maratons, unha en primavera e outra en outono. |
Simom escribió: |
Pareceme lexitimo que cada quen de a sua opinion sobre a data na que se realiza un maraton no que pretende participar, pero a organizacion non pode tomar en serio queixas tan subxectivas como "a min vaime mellor", "no veran estou de vacacions", etc. Non se supon que corremos para divertirnos, "ai non, que eu son popular, eu non compito" ? Sexa en abril ou en outubro sempre vai haber o mesmo problema, vai concidir con outros maratons, a nivel nacional ou por europa, asi que a cuestion non e esa. Se non somos capaces de ver que o que fai falta e unha inversion por parte dun patrocinador grande ("Estrella Galicia Maraton Atlantica" , Zara/Inditex Maraton Atlantica" ) enton temos todos un problema... A organizacion ten que deixar de estar ligada ao goberno de turno, o concello pode ser un colaborador pero non o unico responsable, porque por moito traballo que lle aportan nunca teran o persoal necesario para levalo a cabo por si mesmos. E hai cousas mais relevantes que un perfil completamente plano, unha vez mais, se corremos para divertirnos porque lle damos tanta importancia a facer 3 minutos mais ou menos? Que casualidade que as 3 carreiras mais multitudinarias galegas levan un perfil bastante sinuoso? (Vig-Bay, Pedestre de Santiago e San Martiño, para os despistados... Data con antelacion suficiente, unha web propia e decente con varios idiomas, que os maratons que medran son os que atraen a corredores internacionais, e un percorrido que pase e mostre as cousas bonitas da cidade, porque quedamos en que as ten, non? E xa sei que a moitos nos vos gusta a idea de celebrar varias carreiras paralelas ao maraton, pero e a solucion demostrada para cidades medianas de reunir xente o dia do maraton. Non vou copiar aqui os miles de exemplos que hai... Atentamente, Un humilde corredor de 12 maratóns (o primeiro na Coruña + 5 Majors e en 7 países diferentes) |
corredor101 escribió: | ||
De verdad que no lo pillas? |